Dé locatie voor jouw bedrijfsfeest.

Bij HIER. Locaties kom je samen met collega’s, om successen te vieren, banden te versterken en herinneringen te creëren. 

Met 3 verschillende event locaties, met verschillende zalen en binnen en buitenruimtes, is er altijd een geschikte locatie voor jullie bedrijfsfeest.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

De veelzijdigste locatie voor jouw bedrijfsfeest in Brabant.

Een bedrijfsfeest is niet meer weg te denken bij veel bedrijven en is een belangrijk onderdeel van de werkcultuur geworden. Het is het perfecte moment om jouw werknemers in het zonnetje te zetten, prestaties te vieren en banden te verbeteren. 

Bij een goed bedrijfsfeest hoort uiteraard de perfecte feeslocatie om de gewenste sfeer te creëren. Van bourgondische bedrijfsborrel tot een compleet thema bedrijfsfeest, HIER. is alles mogelijk!

Voorbeeldprogramma's:

Aantal gasten: 105
Op een winterse maandag in december vond hét kerstfestival van de Albert Heijn uit Raamsdonksveer plaats! Door diverse k…

De plek om werknemers te waarderen.

HIER. geven we je de ruimte om jouw blijk van waardering te laten zien aan je werknemers. Met verschillende zalen met ieder hun eigen capaciteit en sfeer zit er ongetwijfeld een ruimte bij die passend is voor jullie bedrijf. 

Alle locaties en zalen kunnen met elkaar gecombineerd worden. Iedere zaal heeft een eigen capaciteit en samen bieden ze ruimte tot maar liefst 1150 personen. Alle zalen zijn voorzien van goede technische benodigdheden voor licht en geluid en met verschillende groottes en sfeer, zit er altijd iets passends bij voor jouw bedrijfsfeest.

Ons betrokken team denkt graag met je mee over de perfecte invulling voor jullie bedrijfsfeest, want niets is ons te gek!

HIER. kan alles!

De ideale locatie voor je bedrijfsfeest

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al feesten?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Onze culinaire brigade staat voor je klaar.

Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij elke gelegenheid en jouw gasten. Of je nu op zoek bent naar een informele borrel of een elegant diner voor een speciale gelegenheid, de keuze is eindeloos.

Voor wie op zoek is naar een meer verfijnde ervaring, biedt HIER. Locaties ook fine dining diners, waarbij elk gerecht zorgvuldig is samengesteld voor een onvergetelijke smaakbeleving. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijke avond vol heerlijk eten en gezelligheid.

Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw bedrijfsfeest. Neem vandaag nog contact op.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • Om te vieren dat jullie dit jaar al jullie doelen hebben bereikt is het tijd voor een feestje. Rond 17:30 uur worden de gasten ontvangen in de Bourgondische zaal met een glaasje prosecco om de avond feestelijk te starten. Na een ontvangst in de Bourgondische zaal en het toespreken van de werknemers openen de deuren naar de Binnenplaats. Hier wacht een volledig aangekleed plein vol verschillende foodtrucks met voor ieder wat wils en waarbij er ruimte is om met iedereen een praatje te maken. Op de achtergrond speelt een liveband om alvast in de feeststemming te komen. Nadat iedereen smakelijk heeft gegeten openen de deuren naar de volgende zaal. In de Club wacht een DJ voorzien van alle licht en geluid om er een onvergetelijke avond van te maken. Nog voordat jullie naar huis gaan, ontvangt iedereen een late-night snack en om 01:30 uur keren alle gasten tevreden huiswaarts na een fantastische avond. 

    17:30 uur - Ontvangst in Bourgondische zaal met prosecco 

    18:00 uur - Deuren openen naar Binnenplaats en ‘diner’ begint 

    20:00 uur - Deuren naar De Club openen en DJ start met draaien 

    01:00 uur - Late night snack 

    01:30 uur - Gasten keren huiswaarts 

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsfeest te maken?

  • Prestaties zijn er om gevierd te worden. Iedereen heeft hard gewerkt en het is tijd om jullie team samen te brengen en jullie succes te vieren onder het genot van een met zorg uitgezocht walking dinner, muziek en een goed gesprek. Rond 18:00 uur wordt iedereen ontvangen in het hart van Fort Sint Gertrudis: De Binnenplaats. Na een korte speech wordt de avond geopend met een amuse. Het diner vindt plaats in walking dinner vorm waardoor iedereen in een ongedwongen sfeer met elkaar in gesprek kan gaan. Na 3, 4 of wellicht 5 gangen betreedt de DJ het podium en wordt er nog tot in de late uurtjes gedanst. Verschillende hapjes komen voorbij en de lekkerste cocktails worden gemaakt bij de cocktailbar. Het zal een avond worden waar iedereen nog lang van zal nagenieten. 

    18:00 uur - Ontvangst in de Binnenplaats

    18:30 uur - Korte speech 

    19:00 uur - Start walking dinner met amuse 

    20:30 uur - Start feestavond met DJ en opening cocktailbar 

    01:00 uur - Einde feestavond 

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsfeest te maken?

Bekijk de video.

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring