Feestelijk het jaar afsluiten met een kerstborrel.

De meest feestelijke tijd van het jaar! De maand december vraagt natuurlijk om een kerstborrel. Bij HIER. Locaties verras je je gasten met een originele locatie. Ontdek de winterse mogelijkheden.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

Vier kerst op een unieke locatie.

Ben je op zoek naar een unieke locatie om jullie jaarlijkse kerstborrel te organiseren, maar ben je veel te druk met alle deadlines? Dan ben je HIER. aan het juiste adres.

HIER. Locaties bestaat uit drie historische locaties in Brabant: Fort Sint Gertrudis, Het Cachot en Fort Lunet. Onze drie locaties beschikken over een historische uitstraling met een sfeervolle ambiance. De perfecte combinatie voor een feestelijke kerstviering! 

Wij helpen je graag bij de organisatie en nemen je zorgen uit handen. Ons ervaren team staat klaar om mee te denken over een sprankelende invulling van jouw kerstborrel of evenement.

Voorbeeldprogramma's:

Aantal gasten: 105
Op een winterse maandag in december vond hét kerstfestival van de Albert Heijn uit Raamsdonksveer plaats! Door diverse k…

Kerstborrel locatie in Brabant.

Een kerstborrel wordt vaak georganiseerd om het personeel te bedanken voor weer een jaar hard werken en voor hun onbeschrijfelijke inzet. Samen proosten jullie op de behaalde successen en staan jullie stil bij het afgelopen jaar. Zo gaat iedereen met een frisse start het nieuwe jaar in. 

Er zijn allerlei manieren om invulling te geven aan jouw kerstviering. Hieronder een aantal voorbeelden van de mogelijkheden:

De ideale locatie voor je kerstborrel

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al toasten op het nieuwe jaar?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Bij een kerstborrel hoort natuurlijk lekker eten.

Samen eten zorgt voor gezelligheid en verbondenheid. Bij HIER. Locaties weten we dat maar al te goed. Je bent verzekerd van een culinaire ervaring die past bij jouw kerstevent.  Van een gezellige kerstborrel met een bitterbal tot een uitgebreid kerstdiner met entertainment; ons team zorgt ervoor dat het een onvergetelijk kerst evenement wordt. 

Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van heerlijke versnaperingen tijdens jouw kerstborrel.

Ben je enthousiast geworden en wil je graag eens langskomen om de locatie(s) te bekijken? Samen gaan we in gesprek over jullie wensen en denken wij graag mee over de mogelijkheden. 

Neem contact met ons op per mail of telefoon en wij reageren zo snel mogelijk. Tot snel!

Kerstborrel mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • Hoe beter te beginnen dan met een feestelijk welkom! Bij binnenkomst van jouw gasten serveren wij hen een feestelijk glas prosecco en een smakelijk amuse. Hierna kan de kerstborrel van start gaan! Vandaag nemen we tijd voor elkaar. Gezellig samen zijn, kletsen en lekker eten en drinken staan hierbij centraal. Na het ontvangst is het om 19:00 uur tijd om te starten met het eerste gerecht van het walking dinner. Wij serveren deze avond een 5-gangen walking dinner. Dit zijn heerlijke handzame gerechten die worden uitgelopen door ons bedienend personeel. Zo kan iedereen lekker staan waar hij of zij dit graag wenst. Op de achtergrond speelt een energieke band swingende kerstsongs. De kerstsfeer zit er goed in en rond 23:00 uur is het einde van de avond daar. Iedereen keert huiswaarts met een kerstpakket. 

    Voorbeeldprogramma 

    17:30 uur - Ontvangst gasten met prosecco en een feestelijke amuse in de Binnenplaats

    18:00 uur - Kerstborrel met korte speech

    19:00 uur - Uitloop 1e gang walking dinner met live band die de kerstsfeer opzweept

    22:00 uur - Uitloop dessert en afsluitende borrel

    23:00 uur - Gasten keren huiswaarts en einde programma

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit omeen passende invulling voor jouw kerstborrel te maken?

  • Vanaf 08:30 uur staan onze deuren open om vroege vogels te ontvangen. Over de blauwe loper worden alle gasten welkom geheten door de hostessen die iedereen vriendelijk doorverwijzen naar de garderobe, de toiletten en de ontvangstruimte. De gasten worden bij binnenkomst al verdeeld over 2 zalen, The Club en de Bourgondische zaal. Hier staat ons bedienend personeel klaar met een overheerlijk vers kopje koffie met een petit four. Halverwege de zaal staat ook een (fruit)water buffet. Nadat iedereen binnen is zullen wij rond de klok van 09:30 uur de deuren openen naar de centrale Binnenplaats. Het is tijd voor het plenaire gedeelte, verzorgd door jullie zelf. Hierna start een kerstlunch met feestelijke broodjes, heerlijke soepen en andere culinaire verrassingen mét kersttintje!  Na de lunch zal de groep weer verdeeld worden in kleine groepen om deel te nemen aan de diverse workshops. Deze zijn verdeeld over alle zalen in Fort Sint Gertrudis. Vanaf 16:00 uur zullen de workshops ten einde zijn en komt iedereen terug tezamen in de Binnenplaats voor een afsluitende borrel. Al met al een mooie afsluiter van deze gezellige maar ook informatieve dag. Iedereen is er klaar voor om van het laatste kwartaal een waanzinnig succes te maken.

    Voorbeeldprogramma 

    08:30 uur - Ontvangst door onze hostessen in The Club en Bourgondische zaal

    09:30 uur - Deuren openen naar Binnenplaats

    10:00 uur - Start plenair gedeelte in theateropstelling

    12:00 uur - Lunch met culinair kerstprogramma

    13:00 uur - Workshops verdeeld over de begane grond en eerste verdieping

    16:00 uur - Afsluitende borrel 

    17:00 uur - Gasten keren huiswaarts

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw kerstborrel te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring