Dé gezelligste nieuwjaarsreceptie locatie van Brabant.
Wil je een nieuwjaarsreceptie organiseren en ben je op zoek naar een unieke en originele borrellocatie? Ontdek dan onze gezellige en sfeervolle feestzalen.
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Nieuwjaarsreceptie
3 Historische event locaties
9 sfeervolle zalen
Geschikt voor kleine & grote groepen
Een nieuwjaarsreceptie organiseren doe je HIER.
Onze event locaties zijn veelzijdig en sfeervol, ideaal voor een succesvolle en gezellig nieuwjaarsreceptie.
- 3 historische evenementen locaties
- 9 zalen en verschillende buitenruimtes
- 10 tot 1000+ gasten
- Van moderne feestzaal tot bruine kroeg en van evenementen zaal tot festival terrein
- Uitstekende techniek
- Smaakvolle catering
Van nieuwjaarsreceptie tot nieuwjaarsfeest.
Of je nu een nieuwjaarsborrel, -receptie of bedrijfsfeest wilt organiseren. Bij ons kun het ideale nieuwjaars event organiseren passend bij jullie wensen, doelen en budget.
Onze verschillende locaties en zalen zijn flexibel in te zetten en helemaal naar wens in te richten.
Heb je dus speciale wensen? Laat het onze event planners zeker weten.
Voorbeeldprogramma’s:
De catering voor jullie Nieuwjaarsreceptie.
Een nieuwjaarsreceptie is niet compleet zonder heerlijke hapjes en drankjes.
De gastronomische mogelijkheden zijn eindeloos. Van casual met borrelhapjes, tot formeer met culinaire hoogstandjes. Laat ons jullie wensen weten, voor een passend voorstel.
De ideale locatie voor je nieuwjaarsreceptie
Benieuwd naar de mogelijkheden en alvast sfeer proeven voor jullie nieuwjaarsreceptie?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Nieuwjaarsreceptie organiseren?
Ontdek zelf waarom wij de geschikte locatie zijn voor jouw nieuwjaarsreceptie. Neem vandaag nog contact op.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak en kom langs voor een rondleiding!
Voorbeeld nieuwjaarsreceptie arrangementen.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke evenementen. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk feest. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
We luiden het nieuwe jaar in met een heerlijke, gezellige nieuwjaarsborrel. Iedereen komt op tijd achter zijn/haar bureau vandaan en wordt verwelkomd in de Bourgondische zaal in Fort Sint Gertrudis. Een lekker hapje/drankje, leuke collega’s en een goede sfeer zijn de juiste ingrediënten voor een leuke nieuwjaarsborrel. Terwijl op de achtergrond een muziekje klinkt, genieten de gasten van het lekkers op de borrelplankjes op de statafels. Rond de klok van vijf doet de directeur een woordje en wordt het walking dinner geopend met de eerste ronde. Handzame, smaakvolle gerechtjes worden geserveerd terwijl iedereen rond kan lopen en kan genieten van het gezelschap. Een walking dinner is uitermate geschikt voor een nieuwjaarsborrel! Na het dessert is het tijd voor de laatste ronde en keren de gasten voldaan naar huis.
16:00 uur - Ontvangst met drankje en lekker hapje in Bourgondische zaal
17:00 uur - Woordje directeur en start walking dinner
19:00 uur - Dessert
19:30 uur - Laatste ronde drankjes
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw nieuwjaarsborrel te maken?
Het nieuwe jaar is van start gegaan. Reden genoeg voor een nieuwjaarsborrel met collega's. Deze borrel staat in het teken van ontspannen en samen alvast vooruit kijken naar een nieuwe jaar.
De nieuwjaarsborrel barst los met de Fort Games. In teamverband gaan jullie met elkaar de strijd aan om te bepalen: Wie wordt de Alleskunner? De leukste spellen staan klaar, dit zorgt direct voor onderlinge hilariteit. Na het spel is het tijd voor de borrel. Wat hoort er nu echt bij een nieuwjaarsborrel? Bubbels!
14:00 uur - Ontvangst met een hapje en drankje
14:30 uur - Start Fort Games: 'Wie wordt De Alleskunner?'
16:30 uur - Einde spel en start nieuwjaarsborrel met glas bubbels en verschillende hapjes
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw nieuwjaarsborrel te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.