Zaal huren in Brabant.

Een evenement organiseren of heb je binnenkort iets te vieren?  Bij HIER. Locaties zijn de mogelijkheden eindeloos.

Ontdek dé locatie voor zaalverhuur in Brabant.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

HIER. jouw event locatie huren.

Met drie authentieke & veelzijdige event locaties in Brabant zijn we dé bestemming voor een onvergetelijk evenement. Van particulier tot zakelijk en van intiem tot groots. Of je nu op zoek bent naar een locatie voor jouw bruiloft, personeelsfeest, vergadering of familiedag; onze locaties laten je samen komen en verbinden.

Met onze verschillende zalen zit er voor iedere gelegenheid iets passends bij. Wat HIER. Locaties zo bijzonder maakt, is dat de locaties en zalen met elkaar gecombineerd kunnen worden. Iedere zaal heeft een eigen capaciteit en samen bieden ze ruimte tot wel 1150 personen.

Voorbeeldprogramma's:

Aantal gasten: 80
Het Ministerie van Defensie was bij ons te gast voor een elegant en stijlvol sit down diner. Rond 18:00 uur betraden de …

Meer dan zaalverhuur bij HIER.

Onze monumentale gebouwen werden vroeger ingezet als wapenarsenaal en kruitopslag. Nu worden deze locaties ingezet als inspirerende zalen voor feesten, evenementen of zakelijke partijen. Wanneer je het pand binnen loopt, proef je meteen de rijke historie.

Bij HIER. Locaties doen we meer dan alleen zaalverhuur. Onze locaties liggen centraal gelegen in Brabant, tussen Breda, Tilburg en Den Bosch. Wij organiseren evenementen van A tot Z, compleet verzorgd met catering, entertainment, technische faciliteiten en decoratie. Ons ervaren team maakt graag een evenement op maat en dat tot in de puntjes verzorgd is.

De ideale locatie voor jouw zakelijke evenement

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jouw gezelschap al vergaderen, borrelen of feesten?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Onze culinaire brigade staat voor je klaar.

Benieuwd naar onze locatie en de eindeloze mogelijkheden? Kom vandaag nog langs om de verschillende zalen te bewonderen.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Benieuwd naar onze locatie en de eindeloze mogelijkheden? Kom vandaag nog langs om de verschillende zalen te bewonderen.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • Alle collega’s zijn welkom voor een heerlijke avond vol gezelligheid, saamhorigheid en verbinding. We combineren verschillende zalen voor verschillende sferen en we gaan van een chique diner naar een knallend feest. Het gezelschap wordt ontvangen in de Bourgondische zaal met een glaasje bubbels en een amuse. We toasten op de goede resultaten van het bedrijf. Vervolgens worden de gasten uitgenodigd in de Binnenplaats voor een heerlijk sit-down diner. Gedekte, ronde tafels en prachtige decoratie maken het helemaal af. Onze culinaire brigade slooft zich uit voor een magisch diner. De medewerkers leren elkaar op een heel andere manier kennen dan op kantoor. Aansluitend aan het diner, rond 22:00 uur, is het tijd voor de after party. De deuren naar de Club gaan open en het feest duurt tot in de kleine uurtjes.

    17:30 – Ontvangst in de Bourgondische zaal met bubbels en een amuse

    18:30 – Start chique sit down diner in de Binnenplaats

    22:00 – Deuren naar de Club openen en feestavond start

    02:00 – Einde feestavond

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling te maken?

  • Fort Sint Gertrudis beschikt over de ideale feestzalen. De Bruine Kroeg, de Fabriek en de Apotheek worden gecombineerd voor dit jubileum. De gasten worden verwelkomd in de Fabriek met een drankje naar keuze. De avond wordt gestart met een borrelhapje en rond 18:30 uur wordt in de Apotheek het buffet geopend. Veelzijdige gerechten, mooi in balans en altijd voor iedereen wat wils. Afsluiten doen we zoals gebruikelijk met een heerlijk dessert. De feestavond gaat van start. In de Fabriek mixt de DJ de leukste deuntjes en in de Bruine Kroeg tapt de Zingende Barman de lekkerste biertjes. De voetjes gaan van de vloer! Na de late night snack komt de feestavond ten einde en iedereen gaat voldaan naar huis.

    17:30 uur – Ontvangst gasten in de Fabriek

    18:30 uur – Opening buffet in de Apotheek

    21:30 uur - Serveren dessert en start feestavond met entertainment

    00:00 uur - Einde feestavond

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring