Dé borrel locatie in Brabant.
Een gezellige borrel organiseren? Of je nu op zoek bent naar een borrel locatie voor een borrel met vrienden, familie of collega’s.
HIER. ben je aan het juiste adres!
Home » Particuliere evenementenlocatie » Borrel
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Onze borrel locaties.
Met drie locaties heeft HIER. Locaties altijd een ruimte die passend is voor jouw borrel. Onze locaties zijn sfeervol en ons personeel zal jullie warm ontvangen.
Fort Lunet
Fort Lunet is zeer geschikt als borrel locatie door onder andere het ruime buitenterrein. Door de unieke ligging aan het water is het hier goed vertoeven in de zomer.
Het Cachot
Ook Het Cachot heeft een terras, gelegen tussen de groene bolwerken. Geschikt voor een besloten borrel, zoals een netwerkborrel.
Fort Sint Gertudis
Fort Sint Gertrudis heeft een ruime keuze aan zalen, waardoor je hier terecht kunt voor iedere type borrel voor iedere groepsgrootte.
Het is bourgondisch genieten op onze unieke locaties. Wij bieden verschillende borrel-arrangementen waaruit je kunt kiezen. Inclusief bijpassende hapjes, drankjes en altijd met een team gastvrije collega’s.
Voorbeeldprogramma's:
Een waardevol event.
Er zijn verschillende gelegenheden om te borrelen; van zakelijke tot feestelijke informele borrels.
Bij een netwerkborrel of bedrijfsborrel is het vaak van belang dat mensen met elkaar kunnen praten of netwerken in een ontspannen, maar formele sfeer. Dit in combinatie met een lekker hapje en een verfrissend drankje.
Bij personeelsborrel, verjaardagsborrel of babyborrel mag de muziek vaak iets harder en is de sfeer informeel.
Ook tijdens de eindejaarsperiode is er vaak gelegenheid voor een gezellige borrel. Denk aan kerstborrels en nieuwjaarsborrels.
Kies de locatie, invulling en entertainment die passen bij de sfeer die je wil creëren tijdens de borrel. HIER. vind je jouw borrellocatie.
De ideale locatie voor je borrel
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie gezelschap al borrelen?
Onze event locaties in Brabant.
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Culinaire invulling met indruk.
Een borrel zonder hapjes kan natuurlijk niet! Bij een borrel wordt al snel gedacht aan een schaal bittergarnituur. Dan kan! Maar misschien wil je jouw borrel een extra touch geven met smaakvolle hapjes of gerechten.
Wij denken graag met je mee over de invulling van het culinaire programma.
Een borrel is goed te combineren met een diner, een buffet of een walking dinner. Onze keukenbrigade staat voor je klaar om de lekkerste smaken te combineren.
Ook HIER. jouw borrel organiseren?
Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw borrel. Neem vandaag nog contact op.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen.
Borrel mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Bij de informele borrel arriveren de gasten om 18:00 uur en worden verwelkomd met een drankje. Dit zorgt voor een warme ontvangst en een ontspannen begin. Van 18:15 tot 19:00 uur is er volop gelegenheid om informeel te netwerken en te genieten van diverse hapjes.
Om 19:00 uur volgt een korte welkomstspeech van de organisator, die het doel van de avond toelicht en enkele mededelingen doet. Hierna gaat de borrel door tot 20:30 uur, waarbij gasten kunnen genieten van muziek en verder kunnen praten en netwerken. De avond wordt om 20:30 uur afgesloten met een dankwoord, en de gasten kunnen nog een laatste drankje nemen voordat de borrel om 21:00 uur eindigt.
18:00: Aankomst en ontvangst met een welkomstdrankje
18:15: Informeel netwerken en borrelen met hapjes
19:00: Korte welkomstspeech door de organisator
19:15: Vervolg borrel met muziek en mogelijkheid om te netwerken
20:30: Afsluiting en dankwoord, gelegenheid om nog een laatste drankje te nemen
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw borrel te maken?
De thema borrel begint om 19:00 uur met de aankomst van de gasten, die worden verwelkomd met drankjes passend bij het gekozen thema. Dit zet meteen de toon voor de avond. Rond 19:20 uur houdt de organisator een welkomstwoord en legt het thema van de avond uit.
Hierna, van 19:30 tot 20:15 uur, zijn er themapresentaties of korte activiteiten, zoals quizzen of workshops, die aansluiten bij het thema. Vanaf 20:15 uur gaat de borrel verder in een ontspannen sfeer, waarbij gasten kunnen genieten van thema-hapjes en muziek. Om 21:45 uur wordt de avond afgesloten met een dankwoord en gelegenheid om afscheid te nemen. De borrel eindigt om 22:00 uur.
19:00: Aankomst en ontvangst met thema-drankjes
19:20: Welkomstwoord en uitleg van het thema
19:30: Themapresentaties of korte activiteiten passend bij het thema
20:15: Vrije borrel met thema-hapjes en muziek, gelegenheid om te netwerken
21:45: Afsluiting met een dankwoord en afscheid
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw borrel te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.