Karakteristieke condoleance locatie.

Een condoleance is een moment om de nabestaanden te steunen na het verlies van een dierbare. Dit hoeft niet altijd in een rouwcentrum plaats te vinden, maar kan ook op een locatie die beter past bij de overledene en nabestaanden. Bekijk de mogelijkheden voor een condoleance bij HIER. Locaties.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

HIER. een condoleance organiseren?.

Het organiseren van een condoleance is een belangrijke taak. HIER. Locaties ontzorgt jou graag bij het organiseren van een condoleance met onze sfeervolle locaties, diverse cateringmogelijkheden en goede technische faciliteiten. 

Met drie authentieke en karakteristieke locaties en verschillende zalen is er voor iedere afscheidsbijeenkomst een geschikte ruimte. Onze locaties zijn goed bereikbaar en hebben veel (gratis) parkeergelegenheid. Alle locaties en zalen hebben ieder hun eigen sfeer en capaciteit. Past een uitbundige condoleance goed bij de wensen van jullie dierbare? Dan is de Bourgondische zaal of de Binnenplaats zeer geschikt. Hield de overledene meer van intimiteit? Bekijk het knusse Cachot.

Alle zalen zijn voorzien van moderne audiovisuele faciliteiten. Een woordje, muziek of het tonen van foto’s is daardoor zeker mogelijk.

Voorbeeldprogramma's:

HIER. neem je gepast afscheid.

Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel bij HIER. Locaties. Je hebt contact met één vast aanspreekpunt en vanzelfsprekend maken we jullie afscheidsbijeenkomst naar wens en op maat. Samen kijken we naar de wensen en mogelijkheden. Ons betrokken en respectvol personeel staat voor je klaar tijdens de organisatie en de condoleance.

Een condoleance moet vaak snel en onverwacht geregeld worden. Hierdoor is het van belang snel te kunnen schakelen. Omdat je altijd persoonlijk contact hebt met één aanspreekpunt op locatie kunnen wij wijzigingen snel doorvoeren.

De condoleance wordt compleet met catering verzorgd. Broodjes, hapjes en drankjes serveren wij naar wens. Daarnaast hebben wij uitstekende technische faciliteiten voor een woordje, het afspelen van muziek of foto presentaties. Wat de wensen ook zijn, wij zorgen dat het een mooi en gepast afscheid zal worden.

De ideale locatie voor je condoleance

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. 

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Onze culinaire brigade staat voor je klaar.

Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een verscheidenheid aan broodjes of een hapje voor bij een borrel?  Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. 

Laat je verwennen door de diverse creaties van onze koks en geniet van de smaakbeleving tijdens de condoleance.

Ontdek waarom HIER. Locaties geschikt is voor jouw gelegenheid. Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Mogelijkheden.

Onze locaties worden ingezet voor verschillende gelegenheden en zijn door hun authenticiteit ook zeker geschikt voor een condoleance. Bekijk hieronder twee voorbeelden.

  • De kaarsen in de open haard branden en in het Cachot staan de mooiste bloemstukken opgesteld. De ruimte is intiem, knus en sfeervol; passend bij deze bijeenkomst. Na het ontvangst wordt iedereen verzocht plaats te nemen. De dienst begint. Er worden mooie woorden gesproken, passende muziek klinkt en een fotopresentatie laat de mooiste momenten uit het leven zien. Na de dienst is het tijd om na te praten op het zonnige terras. Verschillende hartige hapjes gaan rond. En rond 16:00 uur keren alle gasten huiswaarts.

    13:00 uur – Gasten worden ontvangen in Cachot en start afscheidsbijeenkomst 

    14:00 uur – Borrel

    16:00 uur - Gasten keren huiswaarts

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw condoleance te maken?

  • Een groot gezelschap wordt ontvangen in Fort Sint Gertrudis voor de condoleance van hun geliefde dierbare. Via de Bourgondische zaal, waar het condoleanceboek ligt, worden de gasten begeleid naar de Binnenplaats. Het is een informele bijeenkomst. In de zaal staan statafels met tafelgarnituur. Overal staan en hangen foto’s en mooie bloemen liggen sierlijk rond het podium. De familie verwelkomt haar gasten en houdt een kort woordje. Er wordt getoost op het leven en de borrel wordt geopend. Precies volgens de wensen van hun familielid. Met een biertje/ wijntje en lekkere hapjes worden alle herinneringen opgehaald. Er wordt gehuild, maar zeker ook gelachen. Dat was de bedoeling.

    15:00 uur – Gasten worden ontvangen in de Bourgondische zaal en begeleid naar de Binnenplaats

    15:15 uur -  Woordje en start borrel

    17:30 uur – Einde borrel

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw condoleance te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring