HIER. jullie bedrijfsborrel organiseren?.
Stap binnen in de historische pracht van onze monumentale panden voor een onvergetelijke bedrijfsborrel.
Tussen de eeuwenoude muren van onze locaties ontmoeten collega’s elkaar om te netwerken, successen te vieren en te genieten van een avond vol gezelligheid en verbondenheid.
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Bedrijfsborrel
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Maak jouw bedrijfsborrel onvergetelijk.
Ben jij op zoek naar een locatie om jouw bedrijfsborrel te laten plaatsvinden? Zoek dan niet verder! Bij HIER. Locaties begrijpen we dat de perfecte bedrijfsborrel niet zomaar ergens plaatsvindt; het moet uniek, sfeervol en onvergetelijk zijn. Daarom bieden we jou een keuze uit drie bijzondere locaties, elk met hun eigen karakter en sfeer.
Of je nu een nieuwjaarsreceptie, kerstborrel of Sinterklaasfeest wilt organiseren, met drie locaties en verschillende zalen, elk met een uniek thema en sfeer, is er altijd een ruimte die perfect past bij jouw bedrijfsborrel.
Voorbeeldprogramma's:
Een unieke bedrijfsborrel locatie.
Bij HIER. Locaties geloven we in maatwerk. Elk bedrijf is uniek, dus ook elke bedrijfsborrel. Ons ervaren team staat klaar om samen met jou de perfecte borrel samen te stellen die aansluit bij jouw wensen, doelen en budget.
Of het nu gaat om een informele borrel met exclusieve hapjes en drankjes of een thematische borrel met live entertainment, wij maken het mogelijk.
De ideale locatie voor je bedrijfsborrel
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al borrelen?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Culinaire beleving voor jouw bedrijfsborrel.
Een bedrijfsborrel is geen borrel zonder culinaire invulling. Of je nu op zoek bent naar een informele borrel of een verfijnde ervaring, onze keuken staat voor je klaar.
Wil jij gaan voor een maaltijdvullend menu binnen een ongedwongen sfeer? Denk dan eens na over een walking dinner. Zo komen er gedurende de avond 4, 5 of wellicht 6 gangen voorbij terwijl iedereen gewoon in borrel setting kan blijven staan. Dit zorgt voor een ongedwongen sfeer en iedereen kan een praatje maken met wie hij/zij wil.
Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijke avond vol heerlijk eten en gezelligheid.
Kom vandaag nog HIER. langs!
Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw bedrijfsborrel. Neem vandaag nog contact op.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!
Wil je een bedrijfsfeest organiseren? Ook daarvoor ben je bij HIER. Locaties aan het juiste adres!
Bedrijfsborrel mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Er hoeft niet altijd een reden te zijn voor een bedrijfsborrel. Met elkaar het weekend inluiden is al reden genoeg toch? Laat iedereen op tijd achter zijn/haar bureau vandaan komen en start de VrijMiBo eind van de middag in de Fabriek in Fort Sint Gertrudis. Met een sfeervolle zaal, leuke muziek, elkaar en een overheerlijke bourgondische bitterbal hebben jullie al genoeg. Uiteraard kan een lekkere puntzak friet niet ontbreken.Treed binnen in deze karakteristieke zaal en laat de gezelligheid maar beginnen!
15:00 uur - Ontvangst in de Fabriek met een drankje naar keuze
16:00 uur - Tijdens de borrel passeren verschillende hapjes
19:00 uur - Personeel gaat langs met puntzak friet met huisgemaakt mayonaise
19:30 uur - Borrel komt ten einde en gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsborrel te maken?
Hoera! Jullie bedrijf bestaat 40 jaar. Een ongelooflijke mijlpaal die natuurlijk goed gevierd moet worden. Maar hoe verras jij je team? Bij een feestelijke dag hoort een feestelijk welkom. Hoe kun jij je gasten nu beter ontvangen dan met een glaasje prosecco in de Bourgondische zaal? Start de avond met het toespreken van je gasten om je waardering te laten blijken. Na een korte toespraak zal een bijzondere amuse worden geserveerd waarmee je je team zal verrassen. Na de amuse volgen nog verschillende gangen, zodat niemand iets tekort komt. Iedereen uitgegeten? Dan openen de deuren naar de Club en start de DJ met draaien. Het zal een avond worden die jullie team alleen maar hechter zal maken en waar jullie nog lang aan terug zullen denken.
17:00 uur - Ontvangst in Bourgondische zaal met glaasje prosecco
17:30 uur - Korte toespraak directeur
18:00 uur- Serveren amuse en start walking dinner
19:30 uur - Serveren dessert
20:00 uur - Deuren naar de Club openen en feestavond start
00:00 uur - Start uitlopen late night snack met broodje hotdog
00:30 uur - Einde feestavond en gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsborrel te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.