De locatie voor jouw presentatie.

Het is een bijzonder moment, de lancering van een nieuw product of dienst. Een goede eerste indruk is uiterst belangrijk bij een productpresentatie. Bij HIER. Locaties heb je een top presentatie locatie om jouw product tot een daverend succes te maken.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

Unieke presentatie locatie in Brabant met alle faciliteiten.

Jullie hebben er lang aan gewerkt en nu is het moment daar, de lancering van het product. Met drie unieke en authentieke presentatie locaties, voorzien van alle faciliteiten, zit je HIER altijd goed. Onze locaties en zalen hebben ieder een eigen sfeer. Hierdoor leent elke zaal zich perfect voor verschillende soorten lanceringen. Daarnaast kun je meerdere zalen combineren voor een verrassende beleving.

Het product staat centraal en dit wil je van alle kanten belichten. Goede technische faciliteiten zijn daarom de basis van jouw productpresentatie. Bij HIER. Locaties beschikt iedere zaal over moderne audiovisuele middelen afgestemd op de ruimte en akoestiek. Bovendien kan er altijd gebruikgemaakt worden van de expertise van onze ervaren huistechnicus.

Voorbeeldprogramma's:

Aantal gasten: 250
Speciaal voor Rituals toverde wij het fort om tot de perfecte product presentatie locatie. Het thema van het zakelijk ev…

Vliegende start met jouw productpresentatie.

De productpresentatie is onderdeel van de lanceringscampagne. Uiteraard willen klanten en stakeholders verrast worden tijdens zo’n presentatie. De hele beleving draagt HIER. aan bij. Wij denken graag met je mee om jouw product succesvol te lanceren en de binding met jouw klanten te vergroten.

Ons team heeft ruime ervaring met productpresentaties van zowel kleine als grote organisaties. Daarnaast werken wij samen met verschillende leveranciers voor bijvoorbeeld aankleding en materiaal, waardoor we altijd een passende invulling voor jouw lancering neerzetten. Bij HIER. Locaties werk je samen met één aanspreekpunt. Met persoonlijk contact en een frisse blik wordt jouw presentatie op maat verzorgd en tot in de puntjes geregeld. Een vliegende start voor jouw product dus!

De ideale locatie voor je presentatie

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar lanceren jullie jullie nieuwe product of dienst?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
31189587_2506147856277352_2468521990835666944_n

Eventlocatie in Wernhout

  • Grootschalige evenemtenlocatie waar alles mogelijk is
  • Meerdere compleet gedecoreerde zalen
  • Geschikt voor evenementen tot max 4000 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Onze culinaire brigade staat voor je klaar.

Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij elke gelegenheid. Of je nu op zoek bent naar een mooi hapjesprogramma of een elegant diner, de keuze is eindeloos.

Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van heerlijke versnaperingen tijdens jouw zakelijke evenement.

Zelfstandig werkend kok

Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw presentatie. Neem vandaag nog contact op.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • Medewerkers zijn de beste ambassadeurs. Wanneer zij achter jouw product of dienst staan, weet je dat het goed komt. Als onderdeel van de campagne worden vanmiddag de medewerkers op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen rondom het nieuwe product. Alle medewerkers worden verwacht in de Club in Fort Sint Gertrudis. Na de ontvangst is het tijd om plaats te nemen in de Binnenplaats. Het team presenteert de status en de nieuwste ontwikkelingen met een interactieve presentatie. Er is daarnaast in de Bourgondische zaal ook tijd en ruimte om het product daadwerkelijk te testen. Wat gaaf zeg! Na het testen is het tijd voor de toost en verplaatst het gezelschap zich weer naar de Club voor de borrel. We sluiten de dag gezellig af onder het genot van een hapje en drankje en iedereen ontvangt een goodiebag.

     13:30 – Ontvangst met drankje naar keuze in de Club

    14:00 – Interactieve presentatie in theateropstelling in de Binnenplaats

    15:00 – Product testen in de Bourgondische zaal

    15:45 – Toost met bubbels in de Club

    16:00 – Start feestelijke borrel met lekkere hapjes in de Club

    17:00 – Uitreiken goodiebag en einde event

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw productpresentatie te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring