Over ons

Benieuwd naar het ontstaan van HIER. Locaties? We vertellen je graag ons verhaal.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

2017

Fort Lunet
& Uit in Zuid.

In 2017 bundelden Bart Heijne en Mark de Kwaadsteniet hun krachten. Deze ervaren ondernemers uit de evenementenbranche openden in april van dat jaar Restaurant Fort Lunet & Uit in Zuid.

De combinatie van horeca, events en activiteiten bleek een schot in de roos!

Restaurant Fort Lunet

Een intiem en sfeervol restaurant op de unieke historische locatie van Fort Lunet. Naast heerlijk eten en drinken, kun je hier ook feesten en genieten van evenementen.

 

Uit in Zuid

Het unieke omliggende terrein van Fort Lunet wordt ingezet als uitvalbasis voor Uit in Zuid. Vanuit hier worden talloze uitjes en activiteiten organiseert, zowel binnen als buiten de muren van het fort.

2020

Fort Sint Gertrudis
& Het Cachot.

Dankzij het succes van Fort Lunet en Uit in Zuid groeide Fort Lunet al snel uit zijn jasje. Toen de kans op uitbreiding zich voordeed, aarzelden we daarom geen moment.

In 2020 kwamen twee prachtige evenementenlocaties in Geertruidenberg beschikbaar van de voormalige Arjan van Dijk Groep: Fort Sint Gertrudis & PUUR! Achter de Markt. 

Bart en Mark kenden deze locaties al goed, dankzij hun jarenlange ervaring bij de Arjan van Dijk Groep.

Fort Sint Gertrudis behield zijn naam, terwijl PUUR! Achter de Markt omgedoopt werd tot Het Cachot. Zo groeiden we plots van één naar drie locaties, waarmee onze mogelijkheden enorm werden uitgebreid.

Heden

HIER. Locaties anno nu.

Vandaag de dag heeft HIER. Locaties drie unieke evenementenlocaties, elk met hun eigen charme en hun eigen mogelijkheden.

Ons team is inmiddels flink uitgebreid met gepassioneerde en creatieve eventplanners. Samen organiseren we jaarlijks meer dan 1000 verschillende evenementen.

Met meer dan 20 jaar ervaring in de evenementenbranche, weten we precies wat er nodig is voor een geslaagd event.

Zo zijn we uitgegroeid tot dé spot in de regio voor feesten, evenementen, uitjes en bruiloften.

Iets te delen of te vieren? HIER. moet je zijn!

Vorige slide
Volgende slide

Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw event. Neem vandaag nog contact op.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Samen maken we van jullie event een succes.

Bart
Eigenaar/event manager
Lindsey
Event planner/wedding planner
Noa
Event planner
Danique
Wedding planner
Laura
Event planner
Mark
Eigenaar/event manager

De perfecte locatie voor jouw event

Een evenement organiseren dat indruk maakt en een blijvende herinnering creëert? Kies uit onze authentiek en veelzijdige event locaties.

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

Benieuwd naar de mogelijkheden bij HIER. Locaties voor jouw event?

Neem contact met ons op!

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring