
Dé babbyborrel locatie in Brabant.
Ben je zelf zwanger of is jullie vriendin zwanger? Dat moet natuurlijk gevierd worden!
Van babbyshower tot gender reveal party. Je organiseert het bij dé babyborrel locatie in Brabant!
Home » Particuliere evenementenlocatie » Babyborrel
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Ontdek onze babyborrel mogelijkheden.
Stap HIER. binnen en ontdek de ideale setting voor jouw speciale babyborrel. Of je nu een intieme bijeenkomst wilt organiseren met familie en vrienden of een grootschalig feest wilt vieren, bij ons vind je de perfecte feestlocatie.
Geniet van heerlijke hapjes en drankjes terwijl je de komst van jullie kleintje viert. Laat ons je helpen om van jouw babyborrel een magische ervaring te maken. Ons betrokken team denkt graag met je mee om jouw wensen te verwezenlijken. HIER. kan alles.
Voorbeeldprogramma's:

Een kostbare herinnering.
Bij HIER. Locaties begrijpen we dat jouw babyborrel of babyshower een kostbare herinnering is. Met trots bieden we drie historische locaties, elk met een unieke grootte en sfeer. Op zoek naar een romantische, intieme feestlocatie? Dan is het Cachot zeker iets voor jullie. Bij lekker weer heb je ook de gelegenheid om je babyborrel buiten te vieren.
Ons team staat klaar om jouw wensen te vervullen, van het verzorgen van de decoratie tot het aanbieden van heerlijke culinaire gerechten. Bij HIER. Locaties zorgen we ervoor dat jouw babyborrel een onvergetelijke ervaring wordt.
Een feestzaal huren voor je babyborrel? Ook dat regelen we graag bij HIER. Locaties.
De ideale locatie voor je babyborrel
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar vier jij jouw gender reveal, babyborrel of borrel?

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen

Eventlocatie in Wernhout
- Grootschalige evenemtenlocatie waar alles mogelijk is
- Meerdere compleet gedecoreerde zalen
- Geschikt voor evenementen tot max 4000 personen

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
De juiste culinaire invulling voor jouw babyshower.
Uiteraard wil je dat het jouw gasten aan niets ontbreekt tijdens je babyborrel. Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij jouw babyborrel. Van mooie gebakjes tot mommy proof snacks, HIER. zit je goed.
Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onbezorgde middag vol heerlijk eten en gezelligheid. Een babyborrel is immers niet compleet zonder culinaire invulling.
HIER. jullie babyborrel organiseren?
Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw babyborrel. Neem vandaag nog contact op.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen.
Onze babyborrel mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Je beste vriendin is zwanger en je wilt haar graag in het zonnetje zetten. Als verrassing heb jij samen met andere vriendinnen een babyshower georganiseerd. Vol spanning staan jullie klaar om jullie vrienden te ontvangen in het Cachot. Compleet in stijl en met een uniek gebakje wordt zij ontvangen en hebben jullie alle tijd om lekker bij te kletsen. In de middag doen jullie leuke spelletjes onder het genot van verschillende hapjes. Rond 17:00 uur worden de cadeautjes voor de baby in ontvangst genomen en na een afsluitend drankje is het tijd om naar huis te gaan na een gezellige middag.
14:00 uur - Ontvangst met gebakje en koffie/thee
14:30 uur - Start activiteiten
15:30 uur - Start borrel met luxe hapjes, salades en sandwiches
17:00 uur - Uitpakken van cadeaus
18:00 uur - Afsluitend drankje en gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw babyborrel te maken?
Gefeliciteerd, je bent in verwachting! Je hebt het goede nieuws aan al je vrienden en familie verteld en nu wil je, in het bijzijn van hen, het geslacht van de baby bekendmaken. Dit doen jullie in het Cachot. Deze rustige en kleinschalige locatie leent zich perfect voor een gender reveal. Bij het ontvangst worden cupcakes en alcoholvrije cocktails geserveerd. In de loop van de middag maken jullie het geslacht bekend op jullie eigen gekozen manier. Na dit feestelijke moment volgt er een gezellige borrel met hapjes en drankjes.
14:30 uur - Ontvangst met cupcake en alcoholvrije cocktail
15:00 uur - Ontvangen van cadeaus
15:30 uur - Gender reveal
16:00 uur - Start borrel met verschillende hapjes
18:00 uur - Gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw babyborrel te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.