Feestzaal huren in Brabant.
Heb jij binnenkort iets te vieren en wil je een feestzaal huren voor jouw verjaardag, jubileum of trouwfeest? Bij HIER. Locaties zijn de mogelijkheden eindeloos. Ontdek de meest veelzijdige feestzalen van Brabant HIER. en laat je verrassen.
Home » Particuliere evenementenlocatie » Feestzaal Huren
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
HIER. een zaal huren voor jouw feest?.
Een feest vieren op locatie is altijd een goed idee. Je hoeft zelf geen boodschappen te doen, alles wordt voor je geregeld en jouw huis blijft opgeruimd en netjes. Met drie authentieke en veelzijdige feestlocaties in Brabant zijn wij dé bestemming voor jouw feest. Van intiem tot groots en van particulier tot zakelijk. Een zaal huren voor jouw feest doe je HIER.
Ga jij voor een kleine knusse ruimte of kies je toch liever een ruimere ruimte met een chique uitstraling? Met onze verschillende zalen zit er voor iedere gelegenheid iets passends bij. Kun je niet kiezen waar je wil dineren of feesten? Geen probleem! Alle zalen kunnen met elkaar gecombineerd worden, zodat je de juiste beleving hebt op het juiste moment van het feest.
Voorbeeldprogramma's:
Meer dan alleen een feestruimte.
Bij HIER. Locaties huur je niet alleen een feestruimte, maar helpen wij jou met het organiseren van jouw feest. HIER. Locaties organiseert evenementen van A tot Z, compleet verzorgd met catering, entertainment, technische faciliteiten en decoratie. Samen kijken we naar jouw wensen en laten we deze tot leven komen met een evenement op maat.
De persoonlijke touch staat bij ons centraal. Met één vast aanspreekpunt, betrokken en enthousiaste medewerkers en persoonlijk contact wordt jouw feest een onvergetelijke ervaring.
De ideale locatie voor je feest
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jouw gezelschap al feesten?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Geef jouw feest een passende culinaire invulling.
Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij elke gelegenheid. Onze eigen koks staan klaar om de heerlijkste gerechten te serveren.
Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. Laat je verwennen door alles wat onze culinaire brigade te bieden heeft.
HIER. jouw feestje vieren?
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw feestlocaties voor jouw feest?
Plan vandaag nog een afspraak in en bespreek jouw wensen met één van onze event planners.
Mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk soort event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Wat een mooie mijlpaal, dat moet gevierd worden. Vandaag vieren jullie jullie gouden bruiloft met familie en vrienden. Het Cachot is prachtig versierd en jullie favoriete muziek klinkt op de achtergrond. De gasten worden ontvangen met een lekker kopje koffie en gesorteerd gebak. Na het ontvangst wordt de borrel geopend door middel van een toost op het bruidspaar. Op het terras kletst iedereen bij en de oude herinneringen worden weer opgehaald. Gedurende de middag komen er verschillende hapjes voorbij. Aan het eind van de middag is het tijd voor een uitgebreid buffet. Iedereen kan pakken wat hij/ zij lekker vindt en natuurlijk is er ook aan de kinderen gedacht met een speciaal kinderbuffet. Na een lekker dessert keren alle gasten huiswaarts en kijkt het gouden bruidspaar terug op een prachtige dag.
15:00 uur - Ontvangst met koffie/thee en gesorteerd gebak in het Cachot
16:00 uur - Toost met (alcoholvrije) bubbels
16:15 uur - Gezellige borrel met verschillende hapjes op het zonnige terras
17:30 uur - Buffet Fort-Treffelijk wordt geopend
19:00 uur - Smakelijk dessert
20:00 uur - Gasten keren huiswaarts na prachtige dag
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw feestelijke gelegenheid te maken?
Vanavond viert de studentenvereniging hun jaarlijkse gala. Alle disputen verzamelen in de Bourgondische zaal om hun jassen op te bergen in de kluisjes. Daarna kan het feest beginnen! Op de statafels aan de zijkanten van de dansvloer vind je een tafelgarnituur en gedurende de avond komen er verschillende rondes bittergarnituur voorbij. De bar wordt druk bezocht, de muziek deinst door de speakers en de studenten tonen hun beste dansmoves. Rond middernacht treedt, als kers op de taart, ook nog een gave artiest op. Wat een topfeest! Hier zal nog lang over nagepraat worden!
21:00 uur - Ontvangst via de Bourgondische zaal en opbergen spullen in kluisje
21:30 uur - Feestavond in kloppend hart; de Binnenplaats
00:30 uur - Optreden artiest
02:00 uur - Einde feestavond
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw feestelijke gelegenheid te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.