Een unieke beurslocatie in Brabant.
Door deel te nemen aan een beurs krijg je de kans om laagdrempelig contact te leggen met elkaar. Het wordt op deze manier gemakkelijker om klanten te werven, elkaar te leren kennen en relaties op te bouwen. HIER. Locaties is door de verschillende zalen zeer geschikt voor de organisatie van een beurs. Van toffe industriële ruimtes tot strakke, frisse zalen, je vindt het HIER.
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Beurs
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
De beurslocatie in Brabant.
HIER. Locaties bestaat uit drie evenementenlocaties gelegen in Brabant. Wanneer je op zoek bent naar een beurslocatie in Brabant ben je HIER. aan het juiste adres. Onze meest geschikte beurslocatie is Fort Sint Gertrudis. Het pand bestaat uit twee verdiepingen en verschillende zalen.
Wij gaan graag met je in gesprek over het doel van de beurs en staan klaar om jouw beurs tot een succes te maken. Tijdens een rondleiding laten we je graag alle zalen en ruimtes zien, zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden en oppervlaktes per zaal. In onze grootste zaal, de Binnenplaats, is voldoende ruimte om een aantal stands te plaatsen en deze zaal leent zich prima voor een plenair gedeelte. Onze andere zalen zijn geschikt voor break-out sessies, presentaties en workshops.
Voorbeeldprogramma's:
Ruime keuze aan faciliteiten.
HIER. Locaties beschikt over verschillende zalen en sub-zalen. Door gebruik te maken van verschillende zalen kun je zorgen voor diverse sferen en belevingen. Op deze manier worden meerdere zintuigen van een beursbezoeker geprikkeld.
Goede technische faciliteiten zijn de basis van een beurs. Daarom beschikt iedere zaal over eigen audiovisuele middelen. Deze zijn afgestemd op de ruimte en de akoestiek. Onze ervaren geluids- en lichttechnicus zal tijdens de beurs zorgen voor technische assistentie en al je technische vraagstukken beantwoorden. Qua techniek ervaar je per zaal het gemak van ‘plug & play’, zodat je zelf niets hoeft in te stellen.
De ideale locatie voor je beurs
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar organiseer jij jouw beurs?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Culinaire beurs mogelijkheden.
HIER. locaties beschikt over een eigen keuken met eigen koks. Om ervoor te zorgen dat het de bezoekers en exposanten aan niets ontbreekt, ondersteunen wij graag in de culinaire mogelijkheden. Ons keukenteam bereidt met liefde de meest lekkere gerechten voor. Van lunch, tot gezonde snack of een compleet diner. Zo komen alle elementen om jouw beurs tot een succes te maken samen.
Ook een HIER. een beurs organiseren?
Ben jij benieuwd naar onze beurslocatie en de mogelijkheden? Kom dan gerust eens langs voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding. Een beurs organiseren doen wij graag samen.
Plan een vrijblijvende afspraak met ons. Wij zorgen voor een vers bakje koffie en voor frisse ideeën.
Mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke evenementen. Fort Sint Gertrudis bestaat uit verschillende (sub)zalen en is hierdoor ideaal voor een beurs. Door de grote deuren van het fort kom je binnen bij de receptie. De bezoekers worden enthousiast ontvangen, kunnen HIER. de garderobe vinden, zich registreren en worden vervolgens doorverwezen naar de Club. Rond 12:30 uur is de officiële opening van de beurs met een welkomstwoord van de organisatie. In de Binnenplaats staan verschillende stands met informatie en producten. Ook de Club en de Bourgondische zaal zijn open voor break-out sessies. Deze zalen lenen zich hier perfect voor. Na de verschillende demonstraties en sessies is het tijd voor de netwerkborrel. Relaties en connecties vinden elkaar onder het genot van een hapje en drankje. Een geslaagde beurs!
12:00 uur – Ontvangst van de gasten in de Club
12:30 uur – Officiële opening van de beurs met welkomstwoord in de Binnenplaats
13:00 uur – Start break-out sessies in Bourgondische zaal en de Club
17:00 uur – Netwerkborrel met bittergarnituur
18:00 uur – Einde programma, gasten verlaten Fort Sint Gertrudis
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw beurs te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.