Vier jullie bedrijfsjubileum HIER.
Staat er binnenkort een bijzondere mijlpaal voor de deur binnen jullie bedrijf? Een bedrijfsjubileum is hét perfecte moment om flink uit te pakken.
Ontdek de mogelijkheden voor het organiseren van een bedrijfsjubileum bij HIER. Locaties.
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Bedrijfsjubileum
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Unieke jubileum locatie in Brabant.
Een 10-jarig jubileum, een medewerker is 25 jaar in dienst of het familiebedrijf bestaat 100 jaar; allemaal prachtige gelegenheden voor een mooi zakelijk event. Bij zo’n unieke gelegenheid hoort een unieke jubileum locatie. Laat alle puzzelstukjes samenvallen bij HIER. Locaties.
Met drie authentieke locaties en verschillende sfeervolle zalen is er voor iedere gelegenheid een passende ruimte. Onze locaties zijn geschikt voor kleine teams en grote gezelschappen. Door onze veelzijdige zalen te combineren, creëer je een complete beleving voor al jouw medewerkers, klanten, relaties en andere stakeholders.
Voorbeeldprogramma's:
Een bedrijfsjubileum vieren doe je bij HIER. locaties.
Wanneer je Fort Sint Gertrudis of het Cachot binnenloopt, proef je de rijke historie direct. Onze sfeervolle zalen zijn uitermate geschikt voor een jubileum in de vorm van een spetterend personeelsfeest, een relatie-event of als onderdeel van een jubileumcongres.
Er komt heel wat kijken bij het organiseren van een bedrijfsjubileum. Ons ervaren team ondersteunt jou graag bij het organiseren van een jubileum op maat. Met tal van mogelijkheden en onze frisse ideeën ben je verzekerd van een event met impact, geheel passend bij jouw organisatie. Boost jouw bedrijf met een jubileum om trots op te zijn.
De ideale locatie voor je bedrijfsjubileum
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar vieren jullie jullie bedrijfsjubileum?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Onze culinaire brigade staat voor je klaar.
Samen eten zorgt voor saamhorigheid en verbondenheid. De perfecte ingrediënten voor een bedrijfsjubileum. Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een op maat gemaakte culinaire ervaring die past bij jouw jubileum.
Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van diverse lekkernijen tijdens jullie bedrijfsjubileum.
HIER. jullie bedrijfsjubileum vieren?
Wij zitten boordevol ideeën en denken graag met je mee om een onvergetelijke bedrijfsjubileum te organiseren. Neem vandaag nog contact op.
Wij laten je graag onze event en feestlocaties zien onder het genot van een kopje koffie. Maak vrijblijvend een afspraak en laat je verrassen!
Mogelijkheden.
Bij bijzondere mijlpalen en unieke gebeurtenissen hoort een unieke en authentieke locatie. Met onze diverse zalen bieden we de perfecte setting voor elk soort jubileum. Wij nemen je graag mee door verschillende mogelijkheden.
Ter ere van het 15 jaar bestaan van het bedrijf worden alle 90 collega’s rond 20:00 uur verwacht voor een spetterend feest in de Fabriek in Fort Sint Gertrudis. Draaiende tandwielen, rook en oude verroeste decorstukken maken deze zaal uniek. We beginnen de avond met een heerlijk glaasje prosecco om te toosten op het jubileum. Na een mooie speech van de directeur is het tijd om met de voetjes van de vloer te gaan. De DJ nodigt iedereen uit op de dansvloer. Onze bartender maakt de lekkerste cocktails, de collega’s schieten leuke plaatjes bij de photobooth en gedurende de avond komen er lekkere hapjes rond. Om 23:30 uur geeft een gave artiest een waanzinnig optreden en om 01:00 uur wordt een late night snack rondgebracht. Het feest komt tot een einde en iedereen wordt netjes met de bus teruggebracht. Over deze avond zal nog lang gepraat worden!
20:00 - Ontvangst in de Fabriek met een glaasje prosecco
20:30 - Speech directeur
21:00 - Opening feestavond en start DJ
23:30 – Optreden artiest op het podium
01:00 – Late night snack en einde feestavond.
Alle feestvierders worden met de Amerikaanse schoolbus naar huis gebracht.
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsjubileum te maken?
Dit jubileumjaar was een succes. Alle doelstellingen zijn behaald en er wordt al vooruit gekeken naar de toekomst. Toch blikken we vandaag even terug op afgelopen jaar met een schitterend relatie-event vol culinaire verrassingen, entertainment, onderscheidingen en optredens. Alle gasten registreren zich bij ontvangst en worden met een bubbel en amuse verwelkomd in de Bourgondische zaal. Wanneer iedereen binnen is, worden de gasten verzocht plaats te nemen in het hart van Fort Sint Gertrudis; de Binnenplaats. 20 mooie, gedekte tafels met kleurrijke bloemen vormen het decor van dit chique diner. Het decoratieteam heeft zich enorm uitgesloofd met dit prachtige resultaat tot gevolg. Alle 200 gasten worden voorzien van een heerlijk 3-gangen diner. Tijdens het diner zijn verschillende optredens van muzikanten en worden er awards uitgereikt aan een aantal van de nietsvermoedende aanwezigen. Na de awardshow en het diner, eindigt het event met een toffe afterparty in de Club.
18:00 – Ontvangst gasten met bubbel en amuse in Bourgondische zaal
19:00 – Start diner inclusief uitreiken awards en entertainment in de Binnenplaats
22:00 – Voetjes van de vloer tijdens de afterparty in de Club
00:00 – Verwacht einde feestDit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw bedrijfsjubileum te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.