Een unieke congres locatie in Brabant.

Sta jij op het punt een congres of seminar te organiseren? De locatie is allesbepalend voor de beleving en impact van jouw zakelijke kennis-event. 

Ontdek de mogelijkheden voor het organiseren van een congres of seminar bij HIER. Locaties.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

Unieke congreslocatie in Brabant.

Een congres of seminar zorgt voor binding met relaties, medewerkers en stakeholders. Het is een krachtig middel om jouw organisatie een boost te geven. HIER. werken wij graag aan mee. Onze locatie Fort Sint Gertrudis is een unieke congreslocatie in Brabant.

Fort Sint Gertrudis is geschikt voor seminars en congressen voor gezelschappen tot 1150 personen. Door onze veelzijdige zalen te combineren, creëer je een complete beleving voor alle genodigden. Zo kan bijvoorbeeld een keynote spreker tijdens een plenaire sessie in de Binnenplaats spreken en kunnen discussies en break-out sessies vervolgens in de subzalen plaatsvinden.

Iedere zaal heeft een andere capaciteit en er zijn diverse opstellingen, zoals theater- of U-opstelling mogelijk in de verschillende zalen. Daarnaast beschikt elke zaal over moderne audiovisuele faciliteiten van topniveau. Alle benodigdheden voor het organiseren van een congres of seminar zijn HIER. aanwezig.

Voorbeeldprogramma's:

Een congres of seminar organiseren doe je HIER.

Een congres is een goed middel om mensen en bedrijfsambities te binden. Er komt heel wat kijken bij het organiseren van zo’n zakelijk evenement. Ons ervaren team ondersteunt je graag bij het organiseren van een congres of seminar op maat. 

In Fort Sint Gertrudis wordt jouw congres met persoonlijk contact en één aanspreekpunt tot in de puntjes verzorgd. Zo kunnen jullie je concentreren op de grote lijnen en vullen wij de details voor jullie in. Compleet met catering, alle technische faciliteiten en enthousiast en professioneel personeel ben je bij HIER. Locaties verzekerd van een event met impact.

De ideale locatie voor je congres

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar organiseer jij jouw congres of seminar?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Culinaire invulling met indruk.

Goede catering maakt het verschil op jouw congres en is bij uitstek de manier om het event wat extra’s te geven. Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van op maat gemaakte culinaire ervaring die past bij jouw zakelijke event.

Alle gerechten worden zorgvuldig samengesteld. Laat je verwennen door alles wat HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van diverse smakelijke mogelijkheden op jouw seminar of congres.

Organiseer jouw congres HIER. op Fort Sint Gertrudis. Wij zitten boordevol ideeën en kijken graag met je mee om een onvergetelijk event te organiseren. Neem vandaag nog contact op.

Wij laten je graag onze congreslocatie zien onder het genot van een kopje koffie. Maak vrijblijvend een afspraak en laat je verassen!

Mogelijkheden.

Een congres of seminar organiseer je op een unieke locatie met beleving en impact. Met onze diverse zalen bieden we diverse opties voor jouw zakelijke event. Wij nemen je graag mee door verschillende voorbeeldprogramma’s.

  • Het Congrestival is een gave ontwikkeling op zakelijk gebied. Een combinatie van een leerzaam congres en de ontspannen sfeer van een festival, zorgen voor een positieve invloed op een kennisevent. Voorafgaand aan het congrestival is de line-up van sprekers bekendgemaakt, de tickets werden verstuurd en het blokkenschema werd gedeeld. Bij aankomst op het festival worden de tickets gescand en het concept uitgelegd. In iedere zaal van Fort Sint Gertrudis is iets anders te beleven. Zoals op een echt festival bepalen de bezoekers zelf welk programma, workshop of presentatie ze bijwonen. In de Binnenplaats is een netwerkplein met foodtrucks te vinden. Onder het genot van een hapje en drankje wordt kennis gedeeld en gediscussieerd. Afsluitend vindt in de main-zaal ook het gezamenlijke eindprogramma plaats, waarna alle gasten voldaan naar huis keren.

    11:00 - Deuren Fort Sint Gertrudis open en start Congrestival met netwerkplein.

    Gedurende de dag zijn er in alle zalen diverse programma’s, workshops en presentaties. Zoals op een echt festival bepalen de gasten zelf welke activiteit ze bijwonen en wanneer ze genieten van een hapje of drankje op het netwerkplein. 

     

    15:30 - Gezamenlijke afsluiting in de Binnenplaats

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw zakelijke event te maken?

  • ‘De route naar succes’; het thema van dit congres. De 250 gasten worden ontvangen met een kopje koffie of thee in de Bourgondische zaal. Daarna kan het programma van start gaan. De dagvoorzitter opent het congres in de Binnenplaats. De keynote spreker geeft een inspirerende presentatie aan de genodigden. Dit sluit perfect aan bij de visie van vandaag. Na een korte pauze wordt de plenaire sessie vervolgd met een debat. In de tussentijd bereidt de culinaire brigade een heerlijk lunchbuffet voor. De gasten genieten van een lekkere lunch, waarna zij in carrouselvorm break-out sessies volgen in de overige zalen. Na een gezamenlijke afsluiting in de Binnenplaats komt de dag tot zijn einde.

    10:00 - Ontvangst in de Bourgondische zaal met koffie/thee

    10:30 - Opening door dagvoorzitter in de Binnenplaats

    10:45 - Start keynote spreker

    11:30 – Korte pauze

    11:45 – Vervolg plenaire sessie met debat

    13:00 - Lunchbuffet in de Bourgondische zaal

    14:00 - Break-out carrousel in de Club, Fabriek, Apotheek en Bruine Kroeg

    16:30 - Gezamenlijke afsluiting in de Binnenplaats

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw zakelijke event te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring