Dé locatie voor jouw themafeest.
Verras jouw vrienden, teamgenoten en familie met een onvergetelijk themafeest. Of kies voor een origineel thema bedrijfsfeest met je collega’s.
Een themafeest bij HIER. locaties is een garantie voor een topfeest! Wij toveren onze locaties graag om in het door jou bepaalde thema.
Home » Particuliere evenementenlocatie » Themafeest
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Een themafeest organiseren doe je HIER.
Er is altijd een reden voor een feestje! Des te leuker om dat feest in een bepaald thema onder te dompelen. Met drie unieke, diverse locaties zijn wij dé plek om een themafeest te organiseren. Onze verschillende zalen hebben ieder hun eigen capaciteit. Daarnaast kunnen alle locaties en zalen met elkaar gecombineerd worden om de capaciteit te vergroten.
Decoratie geheel in stijl, een culinair programma passend bij het thema en entertainment waar je U tegen zegt. Wij houden van themafeesten organiseren! Wij zijn enorm flexibel en stellen graag een programma voor je op dat naadloos aansluit bij jullie ideeën. Wat het thema ook is, je viert het HIER!
Voorbeeldprogramma's:
Themafeest in Brabant persoonlijk en op maat.
Omdat wij onze themafeesten persoonlijk en op maat maken, sluit het feest altijd perfect aan bij jullie wensen. De mogelijkheden zijn eindeloos. De samenwerkingen met onze vaste, betrouwbare leveranciers zorgen voor de perfecte toevoeging aan jouw themafeest in Brabant. Zo wordt alles tot in de puntjes verzorgd en zal het feest al jullie verwachtingen overtreffen.
Ons ervaren en betrokken team zit boordevol frisse ideeën en denkt graag met je mee over de invulling voor jullie themafeest, want niets is ons te gek! HIER. kan alles!
De ideale locatie voor je themafeest
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie gezelschap al feesten?

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen

Eventlocatie in Wernhout
- Grootschalige evenemtenlocatie waar alles mogelijk is
- Meerdere compleet gedecoreerde zalen
- Geschikt voor evenementen tot max 4000 personen

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Themafeesten met een passende culinaire invulling.
Bij HIER. Locaties zorgen we voor een passend culinair programma bij ieder thema. Een tacobar bij jouw Fiësta Mexicana, stamppot en stroopwafels bij jullie Hollandse avond of kokos- en ananas sorbets voor jullie Tropische Hawaii party?
Laat je verwennen door de diverse culinaire belevingen die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijk themafeest.
HIER. jullie themafeest vieren?
Zien we jullie binnenkort in ons prachtige fort? Neem snel contact met ons op voor de mogelijkheden!
Proef de sfeer en ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw themafeest.
Mogelijkheden.
Bij een unieke locatie horen unieke evenementen. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor jouw themafeest. Wij nemen je graag mee door de verschillende mogelijkheden.
Welkom in het altijd zonnige Fort Sint Gertrudis. Voor de ontvangst staan op/bij de tafels natuurlijk de koelboxen al klaar met de nodige, gekoelde dranken. Een blikske pils zal hierin niet ontbreken en uiteraard staat er op tafel een chipke klaar. Na de ontvangst kan deze spectaculaire thema-avond gaan beginnen met hippe festifood, de leukste muziek, veel gezelligheid en een bingo. Want een camping is niet compleet zonder bingo! De Fabriek is geheel in thema versierd. Parasols, tenten en toiletrollen vullen de zaal. Na opening van de food punten begint het entertainment. Onder leiding van camping-animator Alfonso verzorgt het animatie-duo een Music Bingo Metamorfose Show voor alle campinggasten. Wordt een van de liedjes die op jouw bingokaart staat gedraaid door de DJ? Dan mag je hem wegstrepen! Een volle rij? BINGO! Na de bingo gaat de campingdisco open. De feestavond is een groot succes en iedereen zoekt zijn tent aan het eind van de avond rollend op.
Voorbeeldprogramma
18:30 uur - Ontvangst gasten in de Fabriek met een drankje naar keuze
18:45 uur - Openen van de festifood market
20:15 uur - Ronde 1 – Mega music metamorfose bingo
21:00 uur - Dessert
21:00 uur - Ronde 2 – Mega music metamorfose bingo
22:30 uur - Einde bingo + start feestavond met DJ
01.00 uur - Gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw themafeest te maken?
Get into your dancing shoes and move your feet! Welkom op deze 70’s & 80’s party! De Club is helemaal in stijl. Een grote discobal aan het plafond midden in de zaal, de DJ booth in de vorm van een discobal en de gaafste lasers en mooiste neonverlichting in de zaal. De jarige is er klaar voor en alle gasten druppelen binnen. Iedereen is geheel in thema verkleed, de DJ draait de heerlijkste disco hits en de gasten dansen erop los. Gedurende het feest wordt iedereen voorzien van hapjes en drankjes. Niemand komt iets te kort. Wat een topfeest!
Voorbeeldprogramma
20.30 uur - Ontvangst in de Club
Gedurende de avond worden hapjes rondgebracht.
01:00 uur - Gasten keren huiswaarts
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw themafeest te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Uitstekend beoordeeld door klanten
