Vier HIER. jullie Personeelsfeest.
Hebben jullie dit jaar hard gewerkt met zijn allen en wil jij je collega’s eens flink in het zonnetje zetten met een personeelsfeest?
Ontdek een onze unieke event locaties in Brabant. Uitermate geschikt voor een spetterend personeelsfeest!
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Personeelsfeest
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
Unieke locatie voor jouw personeelsfeest in Brabant.
Bij ons draait alles om het creëren van unieke en onvergetelijke ervaringen en het bieden van een uitstekende locatie om samen te komen, te vieren en te verbinden. Of je nu op zoek bent naar een intieme setting voor een kleinschalig team of gaat voor een groots feest, onze locaties bieden een scala aan mogelijkheden.
Laat ons ervaren team voor jullie een onvergetelijke dag organiseren, compleet met heerlijk eten, verfrissende drankjes en entertainment op maat. Ontdek hoe wij jouw personeelsfeest in Brabant kunnen omtoveren tot een onvergetelijke ervaring.
Voorbeeldprogramma's:
Laat mensen samenkomen.
HIER. laten we jouw collega’s, partners en medewerkers samenkomen. Alle locaties en zalen kunnen met elkaar gecombineerd worden. Iedere zaal heeft een eigen capaciteit en samen bieden ze ruimte tot maar liefst 1150 personen. Alle zalen zijn voorzien van goede technische benodigdheden voor licht en geluid en met verschillende groottes en sfeer, zit er altijd iets passends bij voor jouw personeelsfeest.
Ons betrokken team denkt graag met je mee over de perfecte invulling voor jullie personeelsfeest, want niets is ons te gek! HIER. kan alles!
De ideale locatie voor je personeelsfeest
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al feesten?
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Onze culinaire brigade staat voor je klaar.
Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij elke gelegenheid. Of je nu op zoek bent naar een informele borrel of een elegant diner voor een speciale gelegenheid, de keuze is eindeloos.
Voor wie op zoek is naar een meer verfijnde ervaring, biedt HIER. Locaties ook fine dining diners, waarbij elk gerecht zorgvuldig is samengesteld voor een onvergetelijke smaakbeleving. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijke avond vol heerlijk eten en gezelligheid.
Kom vandaag nog HIER. langs!
Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw personeelsfeest. Neem vandaag nog contact op.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!
Mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Ter ere van het 15 jaar bestaan van het bedrijf worden alle 90 collega’s rond 20:00 uur verwacht voor een spetterend feest in de Fabriek in Fort Sint Gertrudis. Draaiende tandwielen, rook en oude verroeste decorstukken maken deze zaal uniek. We beginnen de avond met een heerlijk glaasje prosecco om te toasten op het jubileum. Na een mooie speech van de directeur is het tijd om met de voetjes van de vloer te gaan. De DJ nodigt iedereen uit op de dansvloer. Onze bartender maakt de lekkerste cocktails, de collega’s schieten leuke plaatjes bij de photobooth en gedurende de avond komen er lekkere hapjes voorbij. Om 23:30 uur geeft een gave artiest een waanzinnig optreden en om 01:00 uur wordt een late night snack rondgebracht. Het feest komt tot z’n einde en iedereen wordt netjes met de bus teruggebracht. Over deze avond zal nog lang gepraat worden!
20:00 - Ontvangst in de Fabriek met een glaasje prosecco
20:30 - Speech directeur
21:00 - Opening feestavond en start DJ
23:30 – Optreden artiest op het podium
01:00 – Late night snack en einde feestavond
Alle feestvierders worden met de Amerikaanse schoolbus naar huis gebracht.
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw personeelsfeest te maken?
Collega’s van alle locaties en hun partners zijn welkom voor een heerlijke avond met als thema; samen vooruit. Rond 17:30 uur wordt het gezelschap van 180 personen ontvangen in de sfeervolle Bourgondische zaal met een glaasje bubbels en een amuse. In de Binnenplaats staan mooi gedekte, ronde tafels klaar en worden ondertussen de laatste wijzigingen gecheckt. Alles is gereed en volgens de planning worden de gasten om 18:30 uur uitgenodigd voor een chique sit down diner in de Binnenplaats. Onze culinaire brigade slooft zich uit voor een magisch diner. Tussen de gangen wordt door de directie met een presentatie vooruitgekeken naar komende jaren. Werk en plezier wordt goed gecombineerd vanavond. Aansluitend aan het diner, rond 22:00 uur, is het tijd voor de after party. De deuren naar de Club gaan open, welke vanavond omgetoverd is in Club Flamingo. Roze, roze en nog eens roze. De après-ski liedjes deinzen door de speakers en het feest duurt tot in de late uurtjes.
17:30 – Ontvangst in de Bourgondische zaal met bubbels en een amuse
18:30 – Start chique sit down diner in de Binnenplaats
Tussen de gangen in, geeft de directie een presentatie
22:00 – Deuren naar Club Flamingo openen en feestavond start
02:00 – Einde feestavond
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw personeelsfeest te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.
Lieke van Ravenstein
We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.
Diny Berge
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.