De locatie voor jouw nieuwjaarsborrel.

Cheers to a happy new year! Een nieuwjaarsborrel, hét ideale moment om vooruit te kijken en samen het nieuwe jaar in te luiden. Dat doe je natuurlijk op een unieke locatie. Beleef de historische pracht van een van onze HIER. Locaties en ontdek alle mogelijkheden voor jouw nieuwjaarsborrel.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

Maak jouw nieuwjaarsborrel onvergetelijk.

Bij HIER. Locaties begrijpen we dat de perfecte borrel niet zomaar ergens plaatsvindt; het moet bijzonder, sfeervol en onvergetelijk zijn. Met drie locaties en verschillende zalen is er voor zowel een zakelijke als een particuliere borrel altijd een geschikte ruimte. Ga je voor een knusse, intieme borrel in het Cachot of kies je liever de stoere, rauwe Fabriek voor een uitbundige nieuwjaarsborrel? HIER. kan alles!

HIER. organiseren we jouw nieuwjaarsborrel compleet en tot in de puntjes verzorgd. Onze locaties, uitstekende techniek, enthousiast personeel en smaakvolle catering zorgen voor een nieuwjaarsborrel waar jullie nog lang over zullen napraten.

Voorbeeldprogramma's:

Een nieuwjaarsborrel organiseren doe je HIER..

Onze verschillende locaties en zalen zijn flexibel in te zetten en helemaal naar wens in te richten. Ideaal voor een sfeervolle nieuwjaarsborrel. Combineer verschillende zalen voor verschillende belevingen en geef zo een extra touch aan jouw borrel.

Ons ervaren team staat klaar om samen met jou de perfecte borrel samen te stellen die aansluit bij jouw wensen, doelen en budget. Of je nu gaat voor borrelhapjes of een uitgebreid diner en voor live entertainment of een achtergrondmuziekje; jouw nieuwjaarsborrel wordt tot in de kleinste details geregeld.

De ideale locatie voor je nieuwjaarsborrel

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie gezelschap al toasten op het nieuwe jaar?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Onze culinaire brigade staat voor je klaar.

Een nieuwjaarsborrel is geen borrel zonder hapjes en drankjes. Of het nu gaat om een informele borrel of een ‘chique de friemel’ borrel, onze culinaire brigade staat voor je klaar.

De gastronomische mogelijkheden zijn eindeloos. Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijke avond vol heerlijk eten en gezelligheid.

Ontdek zelf waarom wij de geschikte locatie zijn voor jouw nieuwjaarsborrel. Neem vandaag nog contact op.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak en kom langs voor een rondleiding!

Mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke evenementen. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk feest. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • We luiden het nieuwe jaar in met een heerlijke, gezellige nieuwjaarsborrel. Iedereen komt op tijd achter zijn/haar bureau vandaan en wordt verwelkomd in de Bourgondische zaal in Fort Sint Gertrudis. Een lekker hapje/drankje, leuke collega’s en een goede sfeer zijn de juiste ingrediënten voor een leuke nieuwjaarsborrel. Terwijl op de achtergrond een muziekje klinkt, genieten de gasten van het lekkers op de borrelplankjes op de statafels. Rond de klok van vijf doet de directeur een woordje en wordt het walking dinner geopend met de eerste ronde. Handzame, smaakvolle gerechtjes worden geserveerd terwijl iedereen rond kan lopen en kan genieten van het gezelschap. Een walking dinner is uitermate geschikt voor een nieuwjaarsborrel! Na het dessert is het tijd voor de laatste ronde en keren de gasten voldaan naar huis.

    16:00 uur - Ontvangst met drankje en lekker hapje in Bourgondische zaal

    17:00 uur - Woordje directeur en start walking dinner

    19:00 uur - Dessert 

    19:30 uur - Laatste ronde drankjes

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw nieuwjaarsborrel te maken?

  • Het nieuwe jaar is van start gegaan, reden genoeg voor een gezellige nieuwjaarsborrel. Wat hoort er nu echt bij een nieuwjaarsborrel? Bubbels! Met een toost op het nieuwe jaar wordt de borrel geopend. Vandaag nemen we tijd voor elkaar. Gezellig samen zijn, kletsen en lekker eten en drinken staan hierbij centraal. De lekkerste hapjes komen voorbij en iedereen is gezellig aan het kletsen. Voor de kinderen zijn er genoeg activiteiten en spellen te doen, zodat ze zich niet vervelen. Het is een gezellige middag in het knusse Cachot en de tijd vliegt voorbij.

    15:00 uur - Ontvangst in het Cachot

    Gedurende de borrel komen lekkere hapjes voorbij.

    18:00 uur - Einde borrel

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw nieuwjaarsborrel te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring