Foto busje

Een succesvol zakelijk evenement organiseren?.

Ontdek de mogelijkheden van onze zakelijke evenementenlocaties in Brabant.

Dé perfecte plek voor een onvergetelijk zakelijk event in het hart van Brabant. Met drie authentieke, sfeervolle en inspirerende event locaties bieden wij de ideale setting voor succesvolle zakelijke evenementen die indruk maken.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

Welk type zakelijk event wil je organiseren?

Ben je op zoek naar een ruimte voor jouw vergadering, beurs of bedrijfsfeest? Ontdek alle mogelijkheden.

Dé locatie voor jouw bedrijfsfeest. Bij HIER. Locaties kom je samen met collega’s, om successen te vieren, banden te ver…
Vier HIER. jullie Personeelsfeest. Hebben jullie dit jaar hard gewerkt met zijn allen en wil jij je collega’s eens flink…
Een unieke beurslocatie in Brabant. Door deel te nemen aan een beurs krijg je de kans om laagdrempelig contact te leggen…
HIER. jullie Bedrijfsborrel organiseren?. Stap binnen in de historische pracht van onze monumentale panden voor een onve…
Een unieke congres locatie in Brabant. Sta jij op het punt een congres of seminar te organiseren? De locatie is allesbep…
HIER. jouw opname. Bij unieke commercials, video-opnamen en tv-producties horen unieke en bijzondere opnamelocaties. Wil…
Vier jullie bedrijfsjubileum HIER. Staat er binnenkort een bijzondere mijlpaal voor de deur binnen jullie bedrijf? Een b…
De locatie voor jouw presentatie. Het is een bijzonder moment, de lancering van een nieuw product of dienst. Een goede e…
Vier je receptie HIER. Organiseer je een receptie voor een bruiloft, jubileum, pensionering of opening? Dan wil je daar …
HIER. jouw relatie event. Met een goed relatie event kun je jouw klanten en relaties echt aan je binden. En waar kun je …
De locatie voor jouw teambuildingdag. Teambuilding is erg waardevol. Het verbetert de sfeer, zorgt voor een hechter team…
De locatie voor jouw vergadering. Een vergadering, presentatie, heidag, brainstormsessie of andere zakelijke meeting hee…
De locatie voor jouw bedrijfsfeest. Een themafeest is een garantie voor een topfeest! Verras jouw collega’s met een onve…
De festival locatie voor jou. Feesten in festival stijl zijn helemaal hot! Onze historische locaties lenen zich vandaag …
Dé locatie voor jouw gala. Treed HIER. binnen in een van onze elegante locaties. Geniet van een avond vol stijl, glamour…
Feestelijk het jaar afsluiten met een kerstborrel. De meest feestelijke tijd van het jaar! De maand december vraagt natu…
De locatie voor jouw nieuwjaarsborrel. Cheers to a happy new year! Een nieuwjaarsborrel, hét ideale moment om vooruit te…

De perfecte locatie voor jouw zakelijke event

Een zakelijk event organiseren dat indruk maakt en een blijvende herinnering creëert? Kies uit een van onze authentieke en veelzijdige zakelijke evenementenlocaties.

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

Benieuwd naar de mogelijkheden bij HIER. Locaties voor jouw zakelijke event?

Neem contact met ons op!

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring

Aantal gasten: 250
Ter ere van het afscheid voor de directeur was Holmatro bij ons te gast. In het bijzijn van  alle werknemers werd e…
Aantal gasten: 80
Het Ministerie van Defensie was bij ons te gast voor een elegant en stijlvol sit down diner. Rond 18:00 uur betraden de …
Aantal gasten: 105
Op een winterse maandag in december vond hét kerstfestival van de Albert Heijn uit Raamsdonksveer plaats! Door diverse k…