Vier je receptie HIER.

Organiseer je een receptie voor een bruiloft, jubileum, pensionering of opening? Dan wil je daar natuurlijk een groot succes van maken. Dit lukt je door middel van een goede voorbereiding. Zodra je een datum hebt geprikt, begint het echte werk. Alleen hoe begin je met het organiseren van een receptie? En hoe maak je van jouw receptie een groot succes? De ideale receptie locatie vind je bij HIER. Locaties.

Unieke locatie

Centraal gelegen

Maatwerk

De plek voor het organiseren van jouw receptie.

Wij nemen het organiseren en het zoeken naar een receptie locatie graag voor je uit handen. Wij toveren een saaie receptie om tot een gezellige gelegenheid waarbij iedereen het naar z’n zin heeft. Als het gaat om het creëren van een goede en fijne sfeer, ben je bij ons aan het juiste adres. Alleen al de aankleding en uitstraling van onze zalen zorgen voor een verrassende beleving tijdens jouw receptie. Met maar liefst drie verschillende locaties met zeven zalen zit er altijd iets passends bij voor jou.

Voorbeeldprogramma's:

Aantal gasten: 250
Ter ere van het afscheid voor de directeur was Holmatro bij ons te gast. In het bijzijn van  alle werknemers werd e…

Een receptie locatie die bij blijft.

Een succesvolle receptie organiseren kan een uitdaging zijn. Welke sfeer wil je creëren? Is de locatie voor iedereen bereikbaar? Welke opties qua entertainment en culinaire invulling kies je? Allemaal vragen die hoogstwaarschijnlijk naar voren zullen komen. 

HIER. weten we hoe je een receptie organiseert die bij blijft. Met maar liefst drie historische locaties met verschillende gethematiseerde zalen zit er altijd een zaal bij die passend is voor jouw gezelschap. Een geschikte ruimte is het halve werk. 

Ervaar het zelf en kom langs om samen met ons team een dag op maat te organiseren. Je hebt het hele traject één contactpersoon die alles tot in de puntjes voor je regelt. HIER. wordt jouw receptie een succes.

De ideale locatie voor je receptie

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar vier jij jouw receptie?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Geen receptie zonder culinaire invulling.

Bij HIER. Locaties ben je verzekerd van een culinaire ervaring die past bij jouw receptie. Of je nu op zoek bent naar een informele borrel of een verrassend culinair hapjes programma, HIER. zit je goed. 

Laat je verwennen door de diverse culinaire hoogstandjes die HIER. Locaties te bieden heeft en geniet van een onvergetelijke avond vol heerlijk eten en gezelligheid. Een receptie is immers niet compleet zonder culinaire invulling.

Ervaar zelf waarom wij de geschikte evenementenlocatie zijn voor jouw receptie. Neem vandaag nog contact op.

Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!

Mogelijkheden.

Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.

  • De dag is daar, jullie zijn 60 jaar getrouwd en gaan dit vieren met je lieve vrienden en familie. De eerste gasten worden ontvangen om 15:00 uur in het Cachot. Er staat een bedrukte petit four klaar en een kopje koffie of thee. Na het ontvangst volgt een toost met een glaasje prosecco of jus d’orange om deze bijzondere mijlpaal te vieren. Gedurende de middag wordt er gezellig gekletst op het terras en er komen verschillende hapjes voorbij zodat niemand iets tekortkomt. Rond 17:30 uur wordt het BBQ buffet geopend, waarna een overheerlijk dessert volgt. Iedereen heeft genoten en gaat voldaan naar huis. 

     

    15:00 uur - Ontvangst met koffie/thee en petit four in het Cachot

    16:00 uur - Toost met prosecco of jus d’orange 

    16:15 uur - Gezellige borrel met verschillende hapjes

    17:30 uur - Start vers bereide BBQ op zonnig terras

    19:00 uur - Serveren van smakelijk dessert 

    20:00 uur - Gasten keren huiswaarts na waardevolle dag

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw receptie te maken?

  • De bedrijfsprestaties gaan goed en het is tijd om het team weer bij elkaar te brengen voor een ontspannende dag. Aan het einde van de middag treden de gasten binnen in de Bruine Kroeg met een glaasje bubbels en luxe gebak. De directeur houdt een welkomstpraatje en de receptie wordt feestelijk geopend met rijkelijk gevulde borrelplanken. Nadat iedereen hiervan heeft kunnen genieten is het tijd voor muziek. De band start met spelen en er volgt een ontspannen, maar vooral gezellige avond. Rond 22:00 uur breekt het einde aan en keren de gasten huiswaarts na een geslaagde receptie op locatie. 

     

    17:00 uur - Ontvangst met glaasje bubbels en luxe gebak 

    17:30 uur - Welkomstpraatje directeur 

    18:00 uur - Start borrel met maaltijdvullende rijkelijk gevulde borrelplanken 

    19:00 uur - Band start met spelen 

    22:00 uur - Einde receptie en gasten keren huiswaarts met een presentje

    Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling voor jouw receptie te maken?

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring