De apotheek

Geschikt voor 400 gasten

Centrale functionele ruimte

Maatwerk

Stuk tekst over de locatie.

Bij ons draait alles om het creëren van unieke en onvergetelijke ervaringen en het bieden van een uitstekende locatie om samen te komen, te vieren en te verbinden. Of je nu op zoek bent naar een intieme setting voor een kleinschalig team of gaat voor een groots feest, onze locaties bieden een scala aan mogelijkheden.

Laat ons ervaren team voor jullie een onvergetelijke dag organiseren, compleet met heerlijk eten, verfrissende drankjes en entertainment op maat. Ontdek hoe wij jouw personeelsfeest kunnen omtoveren tot een onvergetelijke ervaring.

Impressie De Apotheek

Onze evenementenlocaties beschikken over verschillende zalen en ruimtes. Geschikt voor kleine tot grote evenementen. Neem hieronder een kijkje in De Apotheek.

Aantal gasten: 110
Het was dé dag van Gerard en Marlies. Zij vierden hun trouwdag bij Fort Sint Gertrudis. Wij nemen je graag mee terug naa…

Laat mensen samenkomen.

HIER. laten we jouw collega’s, partners en medewerkers samen komen. Alle locaties en zalen kunnen met elkaar gecombineerd worden. Iedere zaal heeft een eigen capaciteit en samen bieden ze ruimte tot maar liefst 1150 personen. Alle zalen zijn voorzien van goede technische benodigdheden voor licht en geluid en met verschillende groottes en sfeer, zit er altijd iets passends bij voor jouw personeelsfeest.

Ons betrokken team denkt graag met je mee over de perfecte invulling voor jullie personeelsfeest, want niets is ons te gek! HIER. kan alles!

Loop door de zaal

Evenement organiseren?

We vertellen je graag over de vele mogelijkheden van onze evenementen locaties.

Maak gerust een afspraak en voor een rondleiding en een vrijblijvend voorstel op maat

De ideale locatie voor je personeelsfeest

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat plezier centraal. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al feesten?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen

Gunstige ligging in Brabant

Old meets new

Persoonlijk contact

Altijd een zaal naar wens

Dit vinden onze klanten

We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!

Ibo en Kirsten

Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.

Tineke en Gilbert

Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.

Celine en Alwin

Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!

Laura en Boy

Bedankt voor de service tijdens het A27HH Event van dinsdag 2 juli. Het evenement is zeker naar wens verlopen en vond het fijn om te merken dat jullie op de last minute wijzigingen nog zo goed konden inspelen. Als er in de komende jaren nog bijeenkomsten vanuit het project plaatsvinden, zal ik zeker de HIER. Locaties in mijn achterhoofd houden.

Lieke van Ravenstein

Rijkswaterstaat

We hebben een fantastisch feest gehad. Vanaf het begin gesprek met Jami die ons helemaal goed aanvoelde wat we wilde voor zowel de jeugd als de rest van de gasten. We hadden een super goeie DJ Tygo. Ons hapjes programma was helemaal top voor zowel de vegetarische mensen en de Glutenvrije hadden ze goed gezorgd. Qua bediening onder leiding van Geesje is niemand iets te kort gekomen want er werd volop gelopen met drank. We kregen achteraf van iedereen alleen maar complimenten van ons geweldige feest.

Diny Berge

20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen

Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar!

+5000 events georganiseerd

Evenement

Uitstekend beoordeeld door klanten

Events waar we trots

Al meer dan 20 jaar ervaring