Checklist personeelsfeest

Heb jij de taak gekregen om het jaarlijkse personeelsfeest te organiseren? Super leuk, mar hier komen wel een aantal dingen bij kijken. Uiteraard nemen wij graag alles voor je uit handen om tot een perfecte organisatie te komen, maar hier alvast een checklist met dingen die je zeker niet moet vergeten. 

1. Prik een datum en stuur een save the date

Begin hier. Altijd. Check de agenda op feestdagen, vakanties of drukke periodes en kies een datum die werkt voor het hele team. Tip: verstuur ruim van tevoren een save the date, zodat het in iedereen z’n agenda staat.

2. Kies de perfecte locatie voor je personeelsfeest

Een leuke sfeer begint bij de juiste plek. Bij HIER. locaties bieden we 3 historische en karakteristieke locaties aan. Van een fort aan het water tot een romantisch Cachot in de veste, er zit altijd een locatie of zaal bij die aansluit bij jouw gezelschap. 

Iedere zaal heeft ook zijn eigen sfeer en aankleding waardoor je ook nog eens op ieder moment van de dag een andere setting zou kunnen creëren. Ideaal toch? 

3. Eten en drinken: essentieel bij elk personeelsfeest organiseren

Een goed personeelsfeest valt of staat met het eten en drinken. Het is niet alleen brandstof voor de avond, maar ook een manier om mensen samen te brengen. Denk aan een informele borrel met luxe hapjes, een walking dinner waarbij je steeds andere collega’s spreekt, of juist een uitgebreid buffet dat iedereen verrast. Bij HIER. locaties denken we graag mee over een culinaire invulling die past bij jullie team en het type feest. Van streetfood tot fine dining – alles is mogelijk om van jullie personeelsfeest een smaakvol succes te maken.

4. Kies entertainment dat bij je personeelsfeest past

Kies iets dat past bij het team. Een dj, quizmaster, karaoke of live muziek? Zorg dat je iets kiest wat past bij jouw gezelschap om jouw personeelsfeest compleet te maken. 

5. Denk aan de praktische zaken

Vervoer? Parkeren? Toegankelijkheid? De kleine dingen worden snel vergeten, maar kunnen grote problemen opleveren als je ze overslaat. 

Bij HIER. locaties is dit geen enkel punt. Zo zijn er altijd voldoende gratis parkeerplaatsen bij onze locaties en directe omgeving. Wil jullie na een geslaagd feest ook thuisgebracht worden? Geen probleem, wij regelen vervoer in stijl!

6. Leg je personeelsfeest vast

Huur een fotograaf of regel een photobooth. Maar belangrijker: maak er achteraf iets van. Een aftermovie, fotocollage of zelfs een terugblik tijdens de volgende meeting. Zo geef je het feest nog extra waarde én een plek in de herinnering.

Of je nu gaat voor klein en intiem of groots en meeslepend bij HIER. locaties zorgen we dat je geen enkel belangrijk detail vergeet.

Wij helpen je om een personeelsfeest te organiseren dat goed voelt én nog lang blijft hangen.

Meer blogs

Voel de warmte van Fort Lunet tijdens jouw kerstborrel December is dé maand om samen stil te staan bij alles wat jullie …
Ga naar Voel de warmte van Fort Lunet tijdens jouw kerstborrel
In 7 stappen een kick-off organiseren Een kick-off event is dé perfecte manier om een nieuw project, kwartaal of seizoen…
Ga naar In 7 stappen een kick-off organiseren
Trouwen met een Buitenceremonie bij het Cachot Een buitenceremonie is voor veel bruidsparen de ultieme droom. Trouwen in…
Ga naar Trouwen met een Buitenceremonie bij het Cachot

De ideale locatie voor je evenement

Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat plezier centraal. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jullie personeel al feesten?

image00030

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Statig fort met unieke eigenschappen
  • 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
  • Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis
Het Cachot

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
  • Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
  • Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen
31189587_2506147856277352_2468521990835666944_n

Eventlocatie in Wernhout

  • Grootschalige evenemtenlocatie waar alles mogelijk is
  • Meerdere compleet gedecoreerde zalen
  • Geschikt voor evenementen tot max 4000 personen
Fort Lunet

Eventlocatie in Geertruidenberg

  • Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
  • Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
  • Geschikt voor evenementen tot max 250 personen