
Zaal huren in Brabant.
Een evenement organiseren of heb je binnenkort iets te vieren? Bij HIER. Locaties zijn de mogelijkheden eindeloos.
Ontdek dé locatie voor zaalverhuur in Brabant.
Home » Zakelijke evenementenlocatie » Zaal Huren
Unieke locatie
Centraal gelegen
Maatwerk
HIER. jouw event locatie huren.
Met drie authentieke & veelzijdige event locaties in Brabant zijn we dé bestemming voor een onvergetelijk evenement. Van particulier tot zakelijk en van intiem tot groots. Of je nu op zoek bent naar een locatie voor jouw bruiloft, personeelsfeest, vergadering of familiedag; onze locaties laten je samen komen en verbinden.
Met onze verschillende zalen zit er voor iedere gelegenheid iets passends bij. Wat HIER. Locaties zo bijzonder maakt, is dat de locaties en zalen met elkaar gecombineerd kunnen worden. Iedere zaal heeft een eigen capaciteit en samen bieden ze ruimte tot wel 1150 personen.
Voorbeeldprogramma's:

Meer dan zaalverhuur bij HIER.
Onze monumentale gebouwen werden vroeger ingezet als wapenarsenaal en kruitopslag. Nu worden deze locaties ingezet als inspirerende zalen voor feesten, evenementen of zakelijke partijen. Wanneer je het pand binnen loopt, proef je meteen de rijke historie.
Bij HIER. Locaties doen we meer dan alleen zaalverhuur. Onze locaties liggen centraal gelegen in Brabant, tussen Breda, Tilburg en Den Bosch. Wij organiseren evenementen van A tot Z, compleet verzorgd met catering, entertainment, technische faciliteiten en decoratie. Ons ervaren team maakt graag een evenement op maat en dat tot in de puntjes verzorgd is.
De ideale locatie voor jouw zakelijke evenement
Op onze 3 evenementen locaties in Brabant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Iedere locatie heeft een uniek karakter. Waar zie je jouw gezelschap al vergaderen, borrelen of feesten?

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Statig fort met unieke eigenschappen
- 7 verschillende zalen met ieder een eigen capaciteit, samen geschikt voor max. 1150 personen
- Compleet gedecoreerde ruimtes met belevenis

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Sfeervolle, romantische ruimte met klasse
- Gelegen op een beschutte locatie binnen het bolwerk
- Geschikt voor evenementen tot max. 150 personen

Eventlocatie in Wernhout
- Grootschalige evenemtenlocatie waar alles mogelijk is
- Meerdere compleet gedecoreerde zalen
- Geschikt voor evenementen tot max 4000 personen

Eventlocatie in Geertruidenberg
- Unieke, sfeervolle locatie voor iedere gelegenheid
- Gelegen aan het water en aan de rand van de Biesbosch
- Geschikt voor evenementen tot max 250 personen
Onze culinaire brigade staat voor je klaar.
Benieuwd naar onze locatie en de eindeloze mogelijkheden? Kom vandaag nog langs om de verschillende zalen te bewonderen.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!
Ook HIER. een zaal huren?
Benieuwd naar onze locatie en de eindeloze mogelijkheden? Kom vandaag nog langs om de verschillende zalen te bewonderen.
Wij gaan graag met je in gesprek om kennis te maken en jouw ideeën te bespreken en tot leven te brengen. Maak vrijblijvend een afspraak!
Mogelijkheden.
Bij een unieke en historische locatie horen unieke events. Met onze diverse locaties bieden we de perfecte setting voor elk zakelijk event. Wij nemen je graag mee door voorbeelden van verschillende mogelijkheden.
Alle collega’s zijn welkom voor een heerlijke avond vol gezelligheid, saamhorigheid en verbinding. We combineren verschillende zalen voor verschillende sferen en we gaan van een chique diner naar een knallend feest. Het gezelschap wordt ontvangen in de Bourgondische zaal met een glaasje bubbels en een amuse. We toasten op de goede resultaten van het bedrijf. Vervolgens worden de gasten uitgenodigd in de Binnenplaats voor een heerlijk sit-down diner. Gedekte, ronde tafels en prachtige decoratie maken het helemaal af. Onze culinaire brigade slooft zich uit voor een magisch diner. De medewerkers leren elkaar op een heel andere manier kennen dan op kantoor. Aansluitend aan het diner, rond 22:00 uur, is het tijd voor de after party. De deuren naar de Club gaan open en het feest duurt tot in de kleine uurtjes.
17:30 – Ontvangst in de Bourgondische zaal met bubbels en een amuse
18:30 – Start chique sit down diner in de Binnenplaats
22:00 – Deuren naar de Club openen en feestavond start
02:00 – Einde feestavond
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling te maken?
Fort Sint Gertrudis beschikt over de ideale feestzalen. De Bruine Kroeg, de Fabriek en de Apotheek worden gecombineerd voor dit jubileum. De gasten worden verwelkomd in de Fabriek met een drankje naar keuze. De avond wordt gestart met een borrelhapje en rond 18:30 uur wordt in de Apotheek het buffet geopend. Veelzijdige gerechten, mooi in balans en altijd voor iedereen wat wils. Afsluiten doen we zoals gebruikelijk met een heerlijk dessert. De feestavond gaat van start. In de Fabriek mixt de DJ de leukste deuntjes en in de Bruine Kroeg tapt de Zingende Barman de lekkerste biertjes. De voetjes gaan van de vloer! Na de late night snack komt de feestavond ten einde en iedereen gaat voldaan naar huis.
17:30 uur – Ontvangst gasten in de Fabriek
18:30 uur – Opening buffet in de Apotheek
21:30 uur - Serveren dessert en start feestavond met entertainment
00:00 uur - Einde feestavond
Dit is een voorbeeldprogramma. Daag jij ons uit om een passende invulling te maken?
Gunstige ligging in Brabant
Old meets new
Persoonlijk contact
Altijd een zaal naar wens
Dit vinden onze klanten
We willen jou graag heel hartelijk danken voor alles wat je gedaan hebt om onze bruiloft tot een onvergetelijke dag te maken. Wat hebben we genoten. Jouw deskundigheid, je vriendelijke en gezellige benadering, de tijd die je steeds ervoor wilde nemen, kortom je bent geweldig! We hebben al het personeel van HIER-locaties als bijzonder prettig ervaren. Het is heel laagdrempelig en altijd gezellig, Op de livestream na is alles fantastisch verlopen van het begin tot het einde. Niet alleen wij, ook onze gasten hebben genoten. Vele complimenten ook gehad voor de prachtige locatie. Met veel plezier en trots kijken we terug op een zeer geslaagde bruiloft.
Lidewijn & Co
Via deze weg wilde wij jullie organisatie een groot compliment geven betreffende de organisatie van ons Huwelijksfeest. De afspraken die gemaakt waren, zijn werkelijk heel goed nageleefd. Niet alleen wij , maar ook het gehele gezelschap was zeer content over de invulling van de gehele avond. De ontvangst was zeer prettig, heel attent, zeer bereidwillig voor ons en de gasten.
Het gehele team wat aanwezig was, ( keuken maar ook zeker de bediening ) is een groot compliment waard over hoe de avond van begin tot het eind op een zeer accurate , gezellige , deskundige en bereidwillige wijze tot stand is gekomen. Ook het aangeboden buffet was van hoog gehalte en iedereen heeft dan ook met volle teugen hiervan kunnen genieten. Nogmaals hartelijke dank hiervoor, en zullen in onze gedachte deze avond zeker lang blijven onthouden.
Familie Ockeloen
We hebben het diner, de feestavond en de ceremonie gehouden in het Cachot. We voelde ons erg welkom en er was veel mogelijk. Wat ik vooral als prettig heb ervaren is dat er werd meegedacht en er wordt snel geschakelt! Het Cachot is erg sfeervol. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zouden het zo weer overdoen!
Ibo en Kirsten
Onze dag was prachtig. Er zijn weinig woorden die ik kan vinden om onze dag te omschrijven. Van begin tot eind was het mooi. Het contact met Mark was prettig, stond altijd open voor feedback. Hij is creatief in denken en kan zo goed met je meedenken. We hadden het Cachot, de Bourgondische zaal en de Binnenplaats.
Tineke en Gilbert
Het was fantastisch. Het was geen enkel probleem om onze 60 gasten de ceremonie te laten bijwonen. Buiten het proostmoment gehad en binnen werd alles razendsnel omgebouwd en kon ons top feest beginnen. Personeel dacht enorm met ons mee en deed enorm z’n best om ons trouwfeest tot een succes te maken. Dank aan Lindsey voor de fijne gesprekken tijdens de voorbereiding.
Celine en Alwin
Maar even terug naar december 2023. Wat hebben wij een fantastische dag gehad. Het was in een woord geweldig. En dat mede door jullie goed georganiseerde planning. Echt onze complimenten! De hele dag hebben wij geen zorgen gehad. Alles was goed voorbereid, van een prachtige entree, tot de zitting van de ceremonie, het geweldige eten en het enorme knalfeest waarbij iedereen continue werd voorzien van een fantastische service!
Laura en Boy
20+ jaar ervaring met het organiseren van evenementen
Ons team van enthousiaste event planners staat voor jullie klaar.